کلاهبرداری از دختران جوان با قول ازدواج

موبنا -سرهنگ هدایت الله حسنوند در جمع خبرنگاران، افزود: در پی شکایت دختری جوان، موضوع در دستور کار ماموران تجسس کلانتری ۱۱ این شهرستان قرار گرفت. وی اظهار کرد: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد فرد شاکی مدتی پیش در یکی از شبکه‌های اجتماعی با پسر جوانی آشنا شده و پسر جوان نیز با قول …

موبنا -سرهنگ هدایت الله حسنوند در جمع خبرنگاران، افزود: در پی شکایت دختری جوان، موضوع در دستور کار ماموران تجسس کلانتری ۱۱ این شهرستان قرار گرفت.

وی اظهار کرد: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد فرد شاکی مدتی پیش در یکی از شبکه‌های اجتماعی با پسر جوانی آشنا شده و پسر جوان نیز با قول ازدواج به شاکی، اعتماد او را جلب کرده و به این واسطه و به بهانه تهیه جهیزیه با استفاده از دسته چک وی اقدام به خرید طلا و کلاهبرداری به مبلغ ۱۷۰ میلیون ریال کرده است.

فرمانده انتظامی دورود تصریح کرد: پس از مدتی رابطه این دو نفر با خصومت خاتمه می‌یابد اما ماجرا به این جا ختم نمی‌شود و دختر جوان مجبور به پرداخت مبالغ چک می‌شود. با توجه به اظهارات شاکی و انجام تحقیقات لازم متهم که پسری ۲۷ ساله است، شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه به هنگام خرید کالا به همراه دختر جوان دیگری در دورود دستگیر شد.

وی خاطرنشان کرد: متهم در ابتدا منکر هرگونه بزه بود اما پس از مواجه شدن با مدارک و مستندات پلیسی چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت و به عمل مجرمانه خود اقرار کرد.

فرمانده انتظامی دورود با اشاره به جلوگیری از کلاهبرداری ۵۰۰ میلیون ریالی از دختر جوان دوم به شهروندان توصیه کرد: والدین نظارت بیشتری بر فرزندان خود داشته و محبت و توجه بیشتری به آنها کنند تا آنان به دنبال کمبود محبت در فضای مجازی در دام افراد شیاد و شیطان صفت نیفتند.

 منبع: ایسنا 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا