محدودیت های ترافیكی آخر هفته

موبنا -تردد موتورسیكلت از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه (امروز) تا ساعت ۲۴ روز جمعه دهم اردیبهشت ماه از محورهای كرج – چالوس، هراز، فیروزكوه و محور تهران – سمنان – مشهد و بالعكس ممنوع شده است. تردد انواع وسایل نقلیه سواری از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز جمعه دهم اردیبهشت ماه در محور كندوان از …

موبنا -تردد موتورسیكلت از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه (امروز) تا ساعت ۲۴ روز جمعه دهم اردیبهشت ماه از محورهای كرج – چالوس، هراز، فیروزكوه و محور تهران – سمنان – مشهد و بالعكس ممنوع شده است.

تردد انواع وسایل نقلیه سواری از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز جمعه دهم اردیبهشت ماه در محور كندوان از كرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه تا ساعت ۲۴ روز دهم اردیبشت ماه از ۱۵ كیلومتری جنوب مرزن آباد (دزدبن )به سمت كرج بصورت یكطرفه خواهد بود.

از روز هشتم تا دهم اردیبشت ماه تردد انواع تریلر، كامیون و كامیونت از محور كرج – چالوس و بالعكس و تردد كلیه تریلرها از محور هراز نیز ممنوع است.

همچنین تردد كلیه كامیون ها و كامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت هشت تا ۲۴ روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه این هفته از محور هراز ممنوع خواهد بود.
در محور فیروزكوه نیز تردد كلیه تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت هشت تا ۲۴ روزهای چهارشنبه و جمعه این هفته از تهران به قائم شهر و بالعكس، ممنوع اعلام شده است.

 منبع: مهر 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا