بصیرت و فهم مسائل سیاسی در دستگاه قضایی دارای شئوناتی است

موبنا -غلامحسین محسنی اژه ای در مراسم تحلیف ۲۲۵ کارآموز قضایی افزود: قوه قضاییه با همه کمبودها و نامهربانی ها که علیه این قوه و علیه افراد صورت می گیرد، استوارتر از گذشته با عزمی راسخ در تحقق عدالت و قطع ایادی متجاوزان به حقوق مردم و کوتاه کردن دست همه مفسدان کوتاه نخواهد آمد. …

موبنا -غلامحسین محسنی اژه ای در مراسم تحلیف ۲۲۵ کارآموز قضایی افزود: قوه قضاییه با همه کمبودها و نامهربانی ها که علیه این قوه و علیه افراد صورت می گیرد، استوارتر از گذشته با عزمی راسخ در تحقق عدالت و قطع ایادی متجاوزان به حقوق مردم و کوتاه کردن دست همه مفسدان کوتاه نخواهد آمد.

وی افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران و همه جهان بیش از همیشه تشنه عدالت هستند و به دلیل ارتباطات میان جوامع اگر جایی ظلمی شود همه مطلع می شوند و همچنین اگر جایی عدالت برقرار شود همه متوجه می شوند.

معاون اول قوه قضاییه با بیان اینکه امروز مردم فقط به قوه قضاییه امید دارند، تاکید کرد: مردم انتظار دارند قوه قضاییه برای رفع بی عدالتی به میدان بیاید و این یک خواسته به حق است.

اژه ای با توصیه به قضات جدید گفت: باید به حق قضاوت کنیم و برای این کار راهی جز قانون نداریم. باید نگاه درستی به قانون داشته باشیم و قاضی باید در دادگاه همه را به یک چشم ببیند.

وی خاطرنشان کرد: سیاسی کاری و جناح بازی در قضاوت ممنوع است و بصیرت و فهم مسائل سیاسی در دستگاه قضایی دارای شئوناتی است که باید همه آن را رعایت کنیم در غیر این صورت مردم به نظام، قاضی و دستگاه قضایی بدبین می شوند پس باید بیش از گذشته مراقب باشیم.

 منبع: مهر 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا