اپلیکیشن یوتیوب ویدیوهای مورد علاقه شما را پیشنهاد می‌کند

موبنا، میثم لطفی – شرکت گوگل برای اپلیکیشن موبایلی یوتیوب ظاهر جدید در نظر گرفته است. ولی تغییر اصلی مربوط به سرورهای گوگل می‌شود که با استفاده از فناوری یادگیری ماشینی ویدیوهای مورد علاقه شما را پیشنهاد می‌کنند. شرکت گوگل با این به‌روزرسانی آیکون مربوط به اپلیکیشن یوتیوب را زیباتر کرده است و به کاربران …

موبنا، میثم لطفی – شرکت گوگل برای اپلیکیشن موبایلی یوتیوب ظاهر جدید در نظر گرفته است. ولی تغییر اصلی مربوط به سرورهای گوگل می‌شود که با استفاده از فناوری یادگیری ماشینی ویدیوهای مورد علاقه شما را پیشنهاد می‌کنند.

شرکت گوگل با این به‌روزرسانی آیکون مربوط به اپلیکیشن یوتیوب را زیباتر کرده است و به کاربران امکان می‌دهد تصاویر را در آن بزرگتر تماشا کنند. بر این اساس پیش‌نمایش عکس‌ها مربوط به هر تصویر ویدیویی در هر کانال تصویری بزرگتر شده است و به همین خاطر کاربران کانال‌های مورد نظر خود را آسان‌تر پیدا می‌کنند.

youtube apps update (1)

گوگل برای این اپلیکیشن جدید یک سیستم هوشمند توصیه کننده تصاویر ویدیویی در نظر گرفته است که مبتنی بر فناوری شبکه‌ای هوشمند گوگل کار می‌کند. با این اتفاق یوتیوب می‌تواند برحسب تاریخچه فعالیت‌های شما و به کمک سیستم یادگیری ماشینی، ویدیوهای مورد علاقه‌تان را پیشنهاد دهد.

گوگل توضیح داد که این سیستم جدیدترین و بهترین ویدیوها را برحسب علاقه شما پیشنهاد می‌دهد و قادر است بیش از گذشته توجه کاربران را به خود جلب کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا