اماراتی‌ها هم برای ایران قیافه گرفتند!

موبنا -«یوسف سرکال» قبل از سفر به قطر برای شرکت در نشست روسای فدراسیون کشورهای عربی درباره میزبانی عراق از امارات و عربستان در کشور ایران، گفت: این موضوع بدون شک در نشست روسای کشورهای عربی بررسی خواهد شد. ممکن است در این نشست به یک راه حل نهایی برای حل مشکلات برسیم. رئیس فدراسیون …

موبنا -«یوسف سرکال» قبل از سفر به قطر برای شرکت در نشست روسای فدراسیون کشورهای عربی درباره میزبانی عراق از امارات و عربستان در کشور ایران، گفت: این موضوع بدون شک در نشست روسای کشورهای عربی بررسی خواهد شد. ممکن است در این نشست به یک راه حل نهایی برای حل مشکلات برسیم.

رئیس فدراسیون فوتبال امارات تاکید کرد: کنفدراسیون فوتبال آسیا شفاف تاکید کرد که عراق نمی‌تواند از عربستان و امارات در ایران میزبانی کند. موضع ما مشخص است و در ایران مقابل عراق بازی نمی‌کنیم. این همان موضعی است که برادران ما در فدراسیون عربستان اتخاذ کرده‌اند.

سرکال همچنین درباره صحبت‌های «مسعود خالق» رئیس فدراسیون عراق که گفته بود فقط در ایران با امارات و عراق بازی خواهند کرد، گفت: این نظر آنهاست و من نمی‌خواهم راجع به آن صحبت کنم. ما به دنبال ارتباط خوب با فدراسیون فوتبال عراق هستیم و معتقدم در جلسه امروز می‌توانیم به یک راهکار خوب برسیم.

 منبع: تابناک 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا