دستگيري باند سارقان باغ ويلاها در «ساوجبلاغ»

موبنا -سرهنگ «احمد جبارپور» با اعلام اين خبر گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت از باغ ويلاها در اين شهرستان، پيگيري موضوع به طور ويژه در دستور کار ماموران انتظامي اين شهرستان قرار گرفت. سرهنگ جبارپور تصريح کرد: ماموران کلانتري ۱۴ کهريزک با انجام اقدامات اطلاعاتي و به کارگيري گشت‌هاي نامحسوس ؛ فردي را …

موبنا -سرهنگ «احمد جبارپور» با اعلام اين خبر گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت از باغ ويلاها در اين شهرستان، پيگيري موضوع به طور ويژه در دستور کار ماموران انتظامي اين شهرستان قرار گرفت. سرهنگ جبارپور تصريح کرد: ماموران کلانتري ۱۴ کهريزک با انجام اقدامات اطلاعاتي و به کارگيري گشت‌هاي نامحسوس ؛ فردي را در حين ورود به يکي از باغ ويلاها شناسايي و دستگير کردند.

وي ادامه داد :متهم که اعتياد به مواد مخدر داشت در بازجويي ماموران به جرم خود مبني بر سرقت اعتراف کرد و اذعان داشت که با همدستي ۴ نفر ديگر، با زير نظر گرفتن باغ ويلاهاي خالي از سکنه در يک فرصت مناسب اقدام به سرقت از آنها کرده و پس از انتقال اموال مسروقه به يک انباري در اطراف شهر آنها را به فروش مي رساندند.

اين مقام انتظامي تصريح کرد: در اين راستا تيمي مجرب از ماموران تشکيل و طي تحقيقات محسوس و نامحسوس، محل اختفاء متهمان شناسايي و با هماهنگي مقام قضائي، هر چهار متهم دستگير و به کلانتري منتقل شدند و در بازرسي از مخفيگاه متهمان مقاديري لوازم خانگي مسروقه کشف شد.

سرهنگ جبارپور ادامه داد: متهمان پس از تحقيق و بازجويي‌هاي ماموران، به ۱۵ فقره سرقت از باغ ويلا‌ها در منطقه چهار باغ و سهيليه اين شهرستان اعتراف کردند.متهمان به همراه پرونده متشکله به مراجع قضائي معرفي شدند.

 منبع: مردم سالاری

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا