قوی‌ترین گوشی هوشمند جهان مبتنی بر لینوکس عرضه شد

موبنا، میثم لطفی – دو شرکت Meizu و Canonical که سیستم عامل Ubuntu لینوکس را تولید می‌کند پیش‌ از این روی پروژه‌های مختلفی با یکدیگر همکاری کرده‌اند و این روزها می‌کوشند قوی‌ترین گوشی هوشمند را در اختیار کاربران جهانی بگذارند. گوشی هوشمند Meizu PRO 5 که قوی‌ترین دستگاه موبایلی جهان مبتنی بر لینوکس محسوب می‌شود …

موبنا، میثم لطفی – دو شرکت Meizu و Canonical که سیستم عامل Ubuntu لینوکس را تولید می‌کند پیش‌ از این روی پروژه‌های مختلفی با یکدیگر همکاری کرده‌اند و این روزها می‌کوشند قوی‌ترین گوشی هوشمند را در اختیار کاربران جهانی بگذارند.

گوشی هوشمند Meizu PRO 5 که قوی‌ترین دستگاه موبایلی جهان مبتنی بر لینوکس محسوب می‌شود نخستین بار در کنگره جهانی MWC 2016 معرفی شد و هم‌اکنون فروش آن با قیمت ۳۶۹ دلار آغاز شده است.

Meizu PRO 5 ubuntu (1)

این نخستین باری است که از سیستم عامل Ubuntu لینوکس در گوشی‌های هوشمند استفاده می‌شود و به همین خاطر می‌توان این محصول را گزینه مناسبی برای کاربران سازمانی دانست. این گوشی هوشمند تراشه Exynos 7420 سامسونگ را به همراه رم ۳ گیگابایتی در خود جا داده است.

نمایشگر این گوشی هوشمند متفاوت ۵.۷ اینچی است که می‌تواند تصاویر را با کیفیت ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل به نمایش بگذارد. این محصول همچنین دوربین ۲۱ مگاپیکسلی را به همراه باتری ۳۰۵۰ میلی‌آمپری شامل می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا