نتیجه حضور مردم تکمیل لیست امید باشد

موبنا -محمدرضا عارف عصر سه شنبه ۷ اردیبهشت طی سخنانی در همایش بزرگ اصلاح طلبان شیراز اظهار کرد: مردم فارس حقیقتا در سهم و نقش کلیدی در حماسه ۲۴ خرداد ۹۲ از خود به جای گذاشتند و حماسه آن روز، پیروزی ما را در گامهای بعدی تضمین کرد. وی با ابراز امیدواری نسبت به اینکه …

موبنا -محمدرضا عارف عصر سه شنبه ۷ اردیبهشت طی سخنانی در همایش بزرگ اصلاح طلبان شیراز اظهار کرد: مردم فارس حقیقتا در سهم و نقش کلیدی در حماسه ۲۴ خرداد ۹۲ از خود به جای گذاشتند و حماسه آن روز، پیروزی ما را در گامهای بعدی تضمین کرد.

وی با ابراز امیدواری نسبت به اینکه حماسه‌های خرداد ۹۲ و اسفند ۹۴ موجب تداوم پیشرفت دولت در مسیرتعالی کشور باشد، افرود: حماسه ۲۴ خرداد با هدف تغییر قوه مجریه توسط جوانان برومند ایران رقم خورد.

منتخب اول مردم تهران در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: تغییر قوه مجریه، مطالبات مردم و تغییر در مجلس به ویژه برخوردهایی که با دولت تدبیر و امید شد مهمترین دلیل حماسه‌های خرداد ۹۲ است.

عارف با اشاره به برجام و دستاوردهای آن، رفع تحریم‌های ظالمانه و پذیرفتن مشروعیت غنی سازی هسته‌ای را مهمترین دلیل دنبال کردن این مهم عنوان کرد و گفت: در دوران پسا برجام باید استفاده از دستاوردهای برجام را مدنظر قرار دهیم که همراهی با دولت را می‌طلبد.

منتخب اول مردم تهران در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: جهت‌گیری جبهه اصلاحات در انتخابات، وحدت بود که در این راستا شورای عالی سیاستگذاری ایجاد شد.

وی ادامه داد: پس از تایید صلاحیت‌ها، تلاش کردیم بین افراد تایید صلاحیت شده نخبگان را به مردم معرفی کنیم که مردم نیز پاسخ منطقی به این معرفی دادند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه در ۷ اسفند به اکثریت نسبتا خوبی رسیدیم، گفت: امید است در خرداد امسال با اکثریت همراه به دنبال پیگیری مطالبات مردم باشیم.

عارف تاکید کرد: در ذات گفتمان اصلاحات، انحصار طلبی وجود ندارد، چرا که ما در فراکسیون های دیگر نیاز به مشارکت و همراهی داریم و نیاز نیست که دو جریان ی که در مجلس قرار دارند به اختلاف بپردازند، زیرا اولویت همه ما اقتصاد است.

وی موضوعاتی مانند اشتغال، بیکاری، رونق اقتصادی، اعتیاد، بالا رفتن سن ازدواج، طلاق و … را مهمترین دغدغه‌های امروز همه طیف‌های مختلف سیاسی عنوان کرد و گفت که باید با همیاری و همکاری با دولت برنامه‌ها را دنبال کنیم.

عارف تاکید کرد که نتیجه حضور مردم در ۷ اسفند باید تکمیل لیست امید در ۱۰ اردیبهشت باشد.

 منبع: ایسنا 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا