چه کسی قول رودگولیت و رایکارد را به سپاهان داده است؟!

موبنا – مدیرعامل سپاهان در این زمینه توضیح بیشتری می دهد و می گوید: فردی به ما گفته که می تواند رایکارد، رودگولیت و چند مربی شناخته شده و برتر دنیا را به ایران بیاورد. بااین حال هنوز رسما با این مربیان وارد مذاکره نشدیم. او صحبت هایش را اینطور ادامه می دهد:ما ابتدا باید …

موبنا – مدیرعامل سپاهان در این زمینه توضیح بیشتری می دهد و می گوید: فردی به ما گفته که می تواند رایکارد، رودگولیت و چند مربی شناخته شده و برتر دنیا را به ایران بیاورد. بااین حال هنوز رسما با این مربیان وارد مذاکره نشدیم.

او صحبت هایش را اینطور ادامه می دهد:ما ابتدا باید سیاست های باشگاه خودمان را تعیین کنیم. باید ببینیم آیا در توانمان هست که چنین مربیان بزرگی را به ایران بیاوریم. از سوی دیگر باید ببینیم حضور این مربیان به سود سپاهان خواهد بود یا خیر. به خاطر همین نمی توانم بگویم برای فصل بعد دنبال چه مربی خواهیم رفت.

مدیرعامل سپاهان درباره زمان تصمیم گیری باشگاه برای انتخاب سرمربی تاکید می کند: کمیته فنی و هیات مدیره باشگاه سپاهان مرتب جلسات خود را برگزار می کند. بحث انتخاب مربیان بزرگی مثل رایکارد و گولیت هم یکی از موضوعات مورد بحث خواهد بود اما تاکید می کنم هنوز هیچ تصمیمی برای انتخاب سرمربی نگرفتیم.

باقریان در بخش دیگری از صحبت هایش عنوان می کند: اگر قرار باشد یک مربی در این سطح از فوتبال به سپاهان بیاید، باید مقدمات حضورش را فراهم کنیم. همینطوری که نمی شود به طرف بگوییم بیا ایران و کارت را شروع کن. به هر حال باید پتانسیل های خود را بررسی کنیم. تصمیم کوچکی نیست که بتوانیم یک شبه آن را اتخاذ کنیم.

نوشته های مشابه
 منبع: تابناک 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا