مالک سایت همسریابی دستگیر شد

موبنا -سرهنگ سیدموسی حسینی رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی‌استان فارس اظهار داشت: کارشناسان پلیس فتای استان فارس هنگام رصد فضای مجازی متوجه سایتی شدند که در قالب همسریابی و با ارائه شماره کارت و دریافت وجه از مردم در قبال دادن شماره تلفن فرد مورد نظر اقدام به اغفال جوانان به فساد می‌كرد. وی ادامه …

موبنا -سرهنگ سیدموسی حسینی رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی‌استان فارس اظهار داشت: کارشناسان پلیس فتای استان فارس هنگام رصد فضای مجازی متوجه سایتی شدند که در قالب همسریابی و با ارائه شماره کارت و دریافت وجه از مردم در قبال دادن شماره تلفن فرد مورد نظر اقدام به اغفال جوانان به فساد می‌كرد.

وی ادامه داد: متاسفانه در چند سال گذشته عده ای افراد سودجو اقدام به طراحی سایت‌هایی كرده اند که با عنوان همسر یابی اقدام به اشاعه فساد و فحشا در جامعه و خانواده‌ها می‌کنند.

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی‌استان فارس با اشاره به دستگیری متهم این پرونده، گفت: وی در بازجویی‌های اولیه و پس از رویت مستندات و ادله دیجیتال به جرم انتسابی اعتراف كرد.

وی از شهروندان درخواست كرد: در فضای مجازی به دنبال مسائل و مشکلات شخصی خود نباشند چرا که فضای مجازی به هیچ وجه قابل اعتماد و اطمینان نیست.

 منبع: آرمان 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا