مهربان‌ترین گارسون دنیا

موبنا – آلکس روییز گارسون ۲۲ ساله که روز گذشته مشغول استفاده از زمان استراحت و خوردن ناهار بود، پس از وارد شدن مرد فقیر و درمانده‌ای که دو دست نداشت، جایگاه خود را به او داد و لقمه‌های غذایش را دهان مرد گذاشت. گارسون مهربان که بیش از ۳۵ دقیقه وقت خود را صرف …

موبنا – آلکس روییز گارسون ۲۲ ساله که روز گذشته مشغول استفاده از زمان استراحت و خوردن ناهار بود، پس از وارد شدن مرد فقیر و درمانده‌ای که دو دست نداشت، جایگاه خود را به او داد و لقمه‌های غذایش را دهان مرد گذاشت. گارسون مهربان که بیش از ۳۵ دقیقه وقت خود را صرف کرد تا مرد فقیر بتواند در کمال آرامش غذا بخورد پس از رفتن میهمان ناخوانده رستوران به دوستانش گفت، خدا را شکر می‌کنم که امروز به من فرصت داد تا بخشنده باشم و گرسنه‌ای را سیر کنم.
589490_627
او که حتی لحظه‌ای را برای پذیرایی از مرد فقیر از دست نداد و کارت شناسایی هم از او نخواست ادامه داد، یک گرسنه از من کمک خواست و من هر کاری از توانم بر می‌آمد برایش انجام دادم، از زمان استراحتم استفاده کردم و غذای خودم را به او دادم تا هیچ مشکلی پیش نیاید. در مدتی که به او غذا می‌دادم احساس رضایت و خوشبختی را در نگاهش احساس کردم و از نگاه تشکر آمیزش پاداش خود را گرفتم.

مدیر رستوران پس از این اقدام آلکس از او قدردانی کرد و گفت، انجام همین کارهای کوچک باعث می‌شود تا باورمان شود پیوند‌های عاطفی میان انسان‌ها هنوز هم مستحکم است. شاد کردن یک انسان ممکن است کار دشواری نباشد اما اثر آن جاودانه خواهد شد و در نهایت پژواک آن به زندگی باز خواهد گشت.

 منبع: روزنامه ایران 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا