گوشی وان پلاس ۳ به پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰ و ۶ گیگابایت رم مجهز می‌شود

موبنا – با اینکه گفته می‌شد وا‌ن‌پلاس قصد دارد طی مراسمی در روز ۷ آوریل از پرچمدار جدید خود رونمایی کند، ولی خیلی زود این کمپانی با رد شایعات موجود اعلام کرد معرفی گوشی وان‌پلاس ۳ زمان دیگری رخ خواهد داد. حالا بعد از آنتوتو، این بار نوبت به دو بنچمارک GFXBench و Geekbench رسیده تا مشخصات …

موبنا – با اینکه گفته می‌شد وا‌ن‌پلاس قصد دارد طی مراسمی در روز ۷ آوریل از پرچمدار جدید خود رونمایی کند، ولی خیلی زود این کمپانی با رد شایعات موجود اعلام کرد معرفی گوشی وان‌پلاس ۳ زمان دیگری رخ خواهد داد. حالا بعد از آنتوتو، این بار نوبت به دو بنچمارک GFXBench و Geekbench رسیده تا مشخصات گوشی جدید وان‌پلاس با شماره مدل A3000 و کد Rain را فاش کنند. البته مشخصات نسخه‌ی دیگری با شماره مدل A3003 نیز رویت شده است.

براساس اطلاعات جدید، هر دو مدل A3000 و A3003 به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ مجهز خواهند شد که در سال ۲۰۱۶ قطعا موضوع عجیبی نیست. اما نکته‌ی قابل توجه این است که مدل A3000 از ۶ گیگابایت رم بهره می‌برد. تصویر زیر از بنچمارک گیک‌بنچ به دست آمده است.

گوشی وان پلاس 3 به پردازنده اسنپدراگون 820 و 6 گیگابایت رم مجهز می‌شود

در عوض دو بنچمارک AnTuTu و GFXBench اعلام کرده‌اند مدل Rain A3000 به ۴ گیگابایت رم مجهز خواهد شد و نسخه‌ی Rain Rain A3000 احتمالا مدل قوی‌تری است. با توجه به اطلاعات کمی که در حال حاضر منتشر شده، نمی‌توان به طور دقیق محصول آتی وان‌پلاس را حدس زد.

گفته می‌شود هر دو نسخه‌ی وان‌پلاس ۳ از ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و تراشه‌ی NFC پشتیبانی می‌کنند. ضمن اینکه وان‌پلاس برای پرچمدار خود یک دوربین ۱۶ مگاپیکسل با توانایی ضبط کلیپ‌های ۴K و یک دوربین جلوی ۸ مگاپیکسل را در نظر گرفته است.

انتظار می‌رود وان‌پلاس ۳ همانند نسل قبلی خود به یک صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن فول‌اچ‌دی مجهز شود. گرچه براساس بنچمارک GFXBench، مدل A3000 دارای صفحه‌نمایش ۵ اینچی خواهد بود. اگر این موضوع صحت داشته باشد این گوشی را باید در واقع نسل جدیدی از وان‌پلاس ایکس بدانیم.

گوشی وان پلاس 3 به پردازنده اسنپدراگون 820 و 6 گیگابایت رم مجهز می‌شود

وان‌پلاس همواره تلاش کرده تا در بازار شلوغ گوشی‌های هوشمند، متفاوت عمل کرده و نظر همه را به سمت خود جلب کند. در نتیجه معرفی و رونمایی از محصولات این شرکت و همچنین نحوه‌ی فروش آنها متفاوت است. وان‌پلاس ۲ برخلاف سروصداهای تبلیغاتی زیاد، نتوانست به خوبی نقش قاتل پرچمداران را ایفا کند و حالا کاربران این کمپانی منتظر وان‌پلاس ۳ هستند.

به نظر می‌رسد وان‌پلاس هیچ عجله‌ای ندارد و با فرصت کافی قصد دارد تمامی جزئیات را بررسی کرده و محصولی تمام عیار را روانه‌ی بازار کند. البته به نظر می‌رسد مراسم رونمایی وان‌پلاس ۳ در آینده‌ی نزدیک برگزار می‌شود و وب‌سایت چینی ifeng تاریخ ۲۸ می (۸ خرداد) را برای این منظور در نظر گرفته است. بر این اساس گفته می‌شود فروش پرچمدار بعدی وان‌پلاس از ششم ژوئن (۱۷ خرداد) آغاز خواهد شد.

 منبع: زومیت | نویسنده: حامی غفاری

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا