برنامه های جیلی برای ورود به بازار جهانی با کمک ولوو

موبنا – جیلی از معدود خودروسازان چین است که به واسطه‌ی دریافت استاندارد‌های بالای کیفیت، امکان صادرات محصولات خود به بازار اروپا را دارد. صاحبان چینی ولوو در خلال نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۱۶ اعلام کرده‌اند که برنامه‌ای مدون برای تولید برندی جدید با همکاری خودروساز سوئدی دارند. اولین خودروی این برند جدید که هنوز نام آن …

موبنا – جیلی از معدود خودروسازان چین است که به واسطه‌ی دریافت استاندارد‌های بالای کیفیت، امکان صادرات محصولات خود به بازار اروپا را دارد. صاحبان چینی ولوو در خلال نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۱۶ اعلام کرده‌اند که برنامه‌ای مدون برای تولید برندی جدید با همکاری خودروساز سوئدی دارند. اولین خودروی این برند جدید که هنوز نام آن منتشر نشده و با کد L شناخته می‌شود، کراس اووری بر پایه‌ی پلتفرم ماژولار (Compact Modular Architecture یا CMA) خواهد بود که به وسیله جیلی و ولوو توسعه داده شده است.

به گزارش رویتر، هدف جیلی از تولید برند جدید که در حال حاضر با کد L شناخته می‌شود، رقابت با دیگر اتحاد خودروسازان خارجی و چینی اعم از جنرال موتورز و SAIC، است. به همین علت جیلی قصد دارد تا با همکاری با ولوو قسمت اعظمی از بازار را از آن خود کند و خودروهای مقرون به صرفه‌ای را روانه بازار کند.

جیلی سری L

بازار چین امروزه شاهد ازدحام مدل‌های متنوع خودرو است، حضور ۱۲ برند خارجی در چین و وجود ۲۰ خودروساز داخلی چینی به همراه تعداد زیادی از برندهای زیرمجموعه، موجب به وجود آمدن انبوهی از مدل‌های مختلف خودرو شده است. همکاری مشترک و برنامه‌های جدید جیلی برخلاف گفته‌ی ۲ سال گذشته‌ی این شرکت  است. در آن زمان جیلی از انحلال سه برند زیر مجموعه خود خبر داده بود. خودروهای جدید برند کد L در شبکه فروش کنونی جیلی به فروش خواهند رسید

جیلی سری L

همان‌طور که پیش از این نیز به آن اشاره شد، خودروهایی که بر پایه‌ی پلتفرم ماژولار تولید می‌شوند، جزیی از برنامه ورود جیلی به بازارهای آمریکا و اروپا است. این برنامه بزودی و پس از عرضه و شناخت برند جدید زیرمجموعه جیلی در چین، به وقوع خواهد پیوست.

جیلی سری L

جیلی سری L

 منبع: زومیت | نویسنده: علی طهوری

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا