دوچرخه‌ای که ۴ گیگابایت حافظه رم دارد!

موبنا -LeEco یکی از شرکت های نوپای به سرعت در حال رشد چینی است که با معرفی محصولات مختلف توجهات جهانی را به سوی خود جلب کرده است. یکی از جالب توجه‌ترین محصولات این شرکت دوچرخه ای به نام LeSyvrac است. LeSyvrac ترکیبی از یک دوچرخه کوهستان و یک گوشی هوشمند را ارائه می کند. …

موبنا -LeEco یکی از شرکت های نوپای به سرعت در حال رشد چینی است که با معرفی محصولات مختلف توجهات جهانی را به سوی خود جلب کرده است. یکی از جالب توجه‌ترین محصولات این شرکت دوچرخه ای به نام LeSyvrac است.

LeSyvrac ترکیبی از یک دوچرخه کوهستان و یک گوشی هوشمند را ارائه می کند. این اختراع جذاب نسخه ای از سیستم عامل اندروید گوگل را روی نمایشگری ۴ اینچی که در قسمت میانی دسته فرمان دوچرخه قرار گرفته اجرا می کند. این مجموعه از یک پردازنده چهار هسته ای به همراه ۴ گیگابایت حافظه رم نیرو می گیرد و همچنین به اشاره گر لیزری، یک حسگر ضربان قلب و یک بلندگو داخلی و دوربین مجهز شده است.

LeEco لیزرهایی را در دوچرخه LeSyvrac بکار گرفته که پرتوهایی قرمز رنگ را از دو سمت دوچرخه منتشر می کنند تا به رانندگان خودرو نسبت به حفظ فاصله ایمن از دوچرخه آگاهی دهند. دوچرخه LeSyvrac دارای سیستم هشدار یکپارچه شده و سازگاری با اپلیکیشن گوشی هوشمند است که اجازه می دهد داده های ردیابی خود را از دوچرخه استخراج کنید.

فروش دوچرخه LeSyvrac در کشور چین با قیمت پایه ۸۰۰ دلار آغاز شده که برای مدل تمام فیبر کربنی به بیش از شش هزار دلار نیز می رسد. شرکت LeEco قصد دارد این دوچرخه را در ادامه سال جاری میلادی روانه بازار آمریکا کند.

 منبع: عصرایران| نویسنده: محمد مهدی حیدرپور

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا