همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات برگزار می‌شود

موبنا – وحید احمدی معاون پژوهش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری رئیس چهارمین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات است و بر اساس حکم‌های صادره، علیرضا ثقه‌الاسلامی، عضو هیات علمی پژوهشگاه علوم و فناوی اطلاعات و احمد گنجی، مدیر ارزیابی به ترتیب به سمت دبیر علمی و اجرایی همایش منصوب شدند. این همایش به پشتوانه تجربه …

موبنا – وحید احمدی معاون پژوهش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری رئیس چهارمین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات است و بر اساس حکم‌های صادره، علیرضا ثقه‌الاسلامی، عضو هیات علمی پژوهشگاه علوم و فناوی اطلاعات و احمد گنجی، مدیر ارزیابی به ترتیب به سمت دبیر علمی و اجرایی همایش منصوب شدند.
این همایش به پشتوانه تجربه چند دهه فعالیت پژوهشگاه در زمینه علوم و فناوری اطلاعات با رویکرد میان‌رشته‌ای و با شعار «فناوری اطلاعات از چشم‌انداز سیستم‌های اجتماعی-تکنیکی» به منظور آشنایی و تبادل دیدگاه‌ها، دستاوردها و تجربه‌های فرهنگی، مدیریتی و فناورانه حاصل از به‌کارگیری فناوری اطلاعات برگزار خواهد شد.
تبادل دیدگاه‌ها، ایده‌ها و تجربه‌های علمی- فناوری، سیاستی- مدیریتی، اجتماعی- فرهنگی و در حوزه فناوری اطلاعات با جامعه علمی كشور، برگزاری نشست‌های تخصصی و ارائه دستاوردهای برگزیده با تاکید بر رویکرد «فناوری اطلاعات از چشم‌انداز سیستم‌های اجتماعی-تکنیکی» و برقراری ارتباط و پيوند كاری میان صاحبنظران و محققان علوم انسانی و اجتماعی، سیاستگذاری و مدیریت، علوم و مهندسی در حوزه فناوری اطلاعات و زمینه‌های مرتبط از جمله اهداف برگزاری این همایش است.
سه محور اصلی همایش علمی- فناوری، سیاستی- مدیریتی و اجتماعی- فرهنگی است که هر کدام به تفصیل محورهای فرعی را نیز پوشش می‌دهند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا