اعضای هیات مدیره جدید مخابرات مشخص شدند

موبنا – گفته می شود در ترکیب جدید هیات مدیره شرکت مخابرات ایران، برات قنبری، مظفر پوررنجبر، رفیعی و وصلی و بابک تراکمه حضور خواهند داشت. این افراد از سوی دولت (۲ نفر) و شرکت توسعه اعتماد مبین به عنوان سهامدار ۵۰ درصدی شرکت مخابرات ایران (۳ نفر ) انتخاب شده اند. قرار است حکم …

موبنا – گفته می شود در ترکیب جدید هیات مدیره شرکت مخابرات ایران، برات قنبری، مظفر پوررنجبر، رفیعی و وصلی و بابک تراکمه حضور خواهند داشت. این افراد از سوی دولت (۲ نفر) و شرکت توسعه اعتماد مبین به عنوان سهامدار ۵۰ درصدی شرکت مخابرات ایران (۳ نفر ) انتخاب شده اند.
قرار است حکم انتصاب این افراد امروز از سوی دولت و سهامدار مخابرات اعلام شود. همچنین قرار است هیات مدیره جدید، رئیس و مدیرعامل شرکت مخابرات ایران را انتخاب کند که در این زمینه نیز انتخاب برات قنبری به عنوان رئیس هیات مدیره و رسول سرائیان به عنوان مدیرعامل محتمل است.
در همین حال دولت و مخابرات برای تغییر هیات مدیره شرکت ارتباطات سیار ایران نیز به توافق رسیدند که طی این توافق علی بقایی، مدرس خیابانی، خان‌سفید، جعفری و اسدالله دهناد (سرپرست فعلی مخابرات ایران) اعضای هیات مدیره همراه اول را تشکیل خواهند داد و به نظر می رسد وحید صدوقی مدیرعامل این اپراتور باقی بماند.
وزارت ارتباطات و شرکت مخابرات ایران نزدیک به دو سال است که بر سر ترکیب مدیریتی این شرکت اختلاف داشتند که به نظر می رسد با توافق صورت گرفته، مشکلات فعلی این بخش رفع شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا