زورگیری خشن از جانباز ویلچری در روز روشن

موبنا -با این که چند ساعتی از ماجرا گذشته، حالش آنقدر بد است که قادر به مصاحبه نیست؛ یکی از همکارانش می‌گوید حالش خوب نبود رفت خانه؛ خب بنده خدا حسابی کتک خورده بود. او خلاصه ماجرا را در چند کلمه می‌گوید: بنده خدا را صبح اول وقت جلوی در اداره به اسم مأمور، خفت …

موبنا -با این که چند ساعتی از ماجرا گذشته، حالش آنقدر بد است که قادر به مصاحبه نیست؛ یکی از همکارانش می‌گوید حالش خوب نبود رفت خانه؛ خب بنده خدا حسابی کتک خورده بود. او خلاصه ماجرا را در چند کلمه می‌گوید: بنده خدا را صبح اول وقت جلوی در اداره به اسم مأمور، خفت کردند و تا می‌تونستن زدند؛ می‌خواستند ماشینش رو بدزدند که خدا رو شکر نشد…

حسن خانی جانباز ۷۰ درصد نخاعی است که سال‌ها است ویلچرنشین شده، او در تشریح جزئیات زورگیری از او که صبح روز دوشنبه در خیابان ولیعصر تقاطع زرتشت رخ داده می‌گوید: مثل هر روز صبح داخل خودرو مقابل محل کارم نشسته بودم که یک مرد هیکلی به من نزدیک شد و با ایماء و اشاره، چیزهایی را به من گفت.

وی ادامه داد: من که تصور کردم این فرد دنبال آدرس است، کمی شیشه خودرو را پایین دادم تا ببینم چه می‌گوید؛ در همین حین این مرد رو به من کرد و چند بار از من مدارک خودرو را خواست و من تا خواستم از او بپرسم که چرا مدارک ماشین را می‌خواهد، در چند لحظه او وارد ماشینم شد و من را به سمت کنسول خودرو هل داد.

او که هنوز از وقوع این ماجرا شوکه است، افزود: در همان لحظه که این فرد از سمت راننده وارد شد و با هل دادن من به سمت کنسول، پشت فرمان نشست، همدست دیگرش از درب دیگر وارد خودرو شد و هر دو شروع کردند به کتک زدن من.

خانی می‌گوید: در همین حین آن‌ دو، ماشین را روشن کردند و سر من را به سمت زیر صندلی هل دادند و دستمالی را دور گردنم پیچیدند و همانطور که آن را دور گردنم فشار می‌دادند من را کتک می‌زدند؛ من که به حالت نیمه بیهوشی درآمده بودم در یک لحظه فکری به ذهنم خطور کرد و دنده اتوماتیک خودرو را روی P (پارک) گذاشتم و درحالی که حدود ۵۰ متر از مقابل محل کارم دور شده بودم، ماشین در تقاطع خیابان ولیعصر زرتشت متوقف شد و سارقان متواری شدند.

این جانباز ۷۰ درصد قطع نخاعی با اشاره به اینکه پس از این واقعه شکایتش را به کلانتری سنایی ارائه کرده و دوربین‌های نصب شده در تقاطع و ساختمان‌های مجاور صحنه‌های این زورگیری نافرجام را ثبت کرده خاطرنشان کرد با توجه به سرنخ‌هایی که باقی مانده، پلیس بتواند هرچه سریعتر موضوع را پیگیری کند و این سارقان خشن که امنیت روانی مردم را خدشه دار می‌کنند، دستگیر کنند.

 منبع: تسنیم

دکمه بازگشت به بالا