ماجرای عجیب علاقه برانکو به هاشمی رفسنجانی!

موبنا – نتیجه گیری برانکو با قرمزها پس از سالها دوری از قهرمانی لیگ برتر او را به محبوبیتی عجیب نزد مردم اغلب پرسپولیسی ایران رسانده تا جایی که گفته می شود کی روش در رقابت محبوبیت از او شکست خواهد خورد. یرانکو خیلی راحت پیشنهاد مصاحبه رسانه های گوناگون ایران را می پذیرد و …

موبنا – نتیجه گیری برانکو با قرمزها پس از سالها دوری از قهرمانی لیگ برتر او را به محبوبیتی عجیب نزد مردم اغلب پرسپولیسی ایران رسانده تا جایی که گفته می شود کی روش در رقابت محبوبیت از او شکست خواهد خورد.

یرانکو خیلی راحت پیشنهاد مصاحبه رسانه های گوناگون ایران را می پذیرد و روی گشاده اش باعث شده بین مطبوعات هم محبوب باشد. همین مصاحبه های زیاد باعث شده که مطالب عجیبی از او و عقابد و سلیقه اش منتشر شود. عجیب ترین این مسایل شخصی، تمایل او به چهره های سیاسی ایران است.

گفته می شود برانکو همه اتفاقات سیاسی و اجتماعی ایران را رصد می‌کند و از همه اخبار باخبر است و می‌داند که مثلا دیروز و امروز مردم درباره چه چیزهایی حساسیت نشان داده‌اند و چه اتفاقاتی رخ داده است.

پشت پرده فوتبال ایران را خوب می‌داند و حتی انتخابات مجلس اخیر را دنبال می‌کرد و می‌دانست که مردم تا چه حد در این انتخابات مشارکت داشتند.

نوشته های مشابه

اطرافیانش می‌گویند بین سیاسیون علاقه خاصی به هاشمی رفسنجانی دارد(!) اما خود برانکو هیچ‌وقت عادت ندارد بحث سیاسی کند و همیشه به اعتقادات مذهبی و سیاسی مردم ایران احترام گذاشته و آنها را بخشی از فرهنگ خودش دانسته است.

ایوانکوویچ واقعا ایران را وطن دومش می داند و اینجا با مردم راحت است. بیشتر از هر جای دیگری در دنیا به غیر از واراژدین (زادگاهش) و کرواسی.

 منبع: تابناک 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا