معرفی عضوی جدید از خانواده نمایشگرهای ایسوس

موبنا، لیلا محمدنظامی – از ویژگی اصلی سری ProArt می توان به نمایش رنگ کالیبره شده برای طراحی و چاپ اشاره کرد که علاوه بر انطباق ۹۹.۵ درصدی رنگ Adobe RGB، دارای دقت رنگ صنعتی با مقیاس Rec709 است. نمایشگر ProArt PA329Q، با سایز پنل ۳۲ اینچ و تفکیک پذیری ۴K (3840 x 2160)، کامل …

موبنا، لیلا محمدنظامی – از ویژگی اصلی سری ProArt می توان به نمایش رنگ کالیبره شده برای طراحی و چاپ اشاره کرد که علاوه بر انطباق ۹۹.۵ درصدی رنگ Adobe RGB، دارای دقت رنگ صنعتی با مقیاس Rec709 است.
نمایشگر ProArt PA329Q، با سایز پنل ۳۲ اینچ و تفکیک پذیری ۴K (3840 x 2160)، کامل ترین و دقیق ترین طیف رنگ را در اختیار کاربر قرار می دهد. این نمایشگر با نرخ فریم ۶۰ هرتز در ابعاد ۴K، نمایشگری ایده آل برای طراحان و ویرایشگران ویدیویی است.
ایسوس2
با استفاده از ۳M™ Quantum Dot Enhancement Film (QDEF) نمایشگر ProArt PA329Q قادر است طیف رنگ RGB استاندارد Adobe را با دقت ۹۹.۵ درصد نمایش دهد.
همچنین مقادیر صنعتی ۱۰۰% Rec. 709، ۱۰۰% sRGB،۹۰% DCI-P3، ۱۰۰% Rec. 709 و فاصله رنگی Rec. 2020 برای ویرایش ویدئویی را پشتیبانی می کند. این نمایشگر در حین پروسه تولید، در چند مرحله کالیبره شده تا با تمامی استانداردهای رنگی و تصویری دنیای هنر، سازگار باشد.
PA329Q با پشتیبانی از ۱۰ بیت رنگی می تواند تا ۱.۰۷ میلون رنگ را تولید کند. همچنین با یک جدول ۱۴ بیتی میزان نور گاما را با مقادیر ۲.۴، ۲.۲، ۲.۰ و ۱.۸ برای ایجاد تصاویر و جابجایی فریم ها با بالاترین دقت پشتیبانی می کند.
ایسوس
پنل این دستگاه با فناوری IPS تولید شده و زاویه دیدی وسیع بدون تغییر رنگ در زوایای مختلف پدید می آورد. PA329Q با فناوری کالیبراسیون ProArt ایسوس، تنظیم دقت رنگ و میزان گاما را با استفاده از سخت افزاری مجزا انجام می دهد.
نمایشگر PA329Q با ابعاد ۳۲ اینچ و تراکم پیکسلی ۱۳۸ppi تصاویر را با وضوح ۴Kنمایش می دهد که در مقابل صفحه نمایش با کیفیت HD، ۳۰۰ درصد محیط نمایش بیشتری را در اختیار کاربر قرار می دهد.
ایسوس3
ProArt PA329Q با استفاده از رابط DisplayPort 1.2, mini DisplayPort 1.2 تصاویر ۴k را با نرخ فریم ۶۰ هرتز نمایش داده و دارای ۴ پورت HDMI نسخه ۲.۰ است. همچنین پنج پورت USB 3.0 و یک کارت ریدر نه در یک نیز برای اتصال تجهیزات جانبی در نظر گرفته شده است.
امکانات چیدمانی تصویر در تصویر (PiP) و تصویر با تصویر(PbP) به کاربر امکان می دهد تا از تمامی پورت ها، تصاویر ۴K را از منابع مختلف دریافت کند. کاربر می تواند به سادگی بین چندین منبع تصویری متفاوت سوییچ کند و بر حسب نیاز ترکیب رنگ مد نظر خود را در هر تصویر اعمال سازد.
ویژگی QuickFit Virtual Scale ایسوس به کاربر امکان می دهد تا تصویر نمایشگر را به دلخواه خود صفحه نمایشگر را بخش بندی کرده و یا سایز اصلی تصاویر چاپی را با فرمت های مختلف در نمایشگر پیش از چاپ مشاهده کند.
ProArt PA329Q دارای استاندارد TÜV Rheinland-certified می باشد که نور آبی زائد را کاهش داده، تصویری بدون پرش تولید کرده و محافظ چشم کاربر در استفاده های طولانی مدت است. همچنین با ساختار ارگونومیک آن نیز کاربر به سادگی می تواند در محورهای افقی، عمودی صفحه نمایش را بگرداند یا ارتفاع و میزان شیب آن را بر حسب نیاز به آسانی تنظیم کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا