گوشی خمیده ZTE رقیب جدید Galaxy S7 edge سامسونگ

موبنا، میثم لطفی – این برند چینی تصمیم گرفته است طی سال جاری میلادی دستکم چهار مدل جدید گوشی هوشمند را در این سری از محصولات خود معرفی کند که بر اساس آن سه مدل Nubia X8 و یک مدل Nubia Z11 عرضه می‌شود. گوشی‌های Nubia معمولا در کشورهای غربی فروخته نمی‌شوند. ولی شرکت ZTE …

موبنا، میثم لطفی – این برند چینی تصمیم گرفته است طی سال جاری میلادی دستکم چهار مدل جدید گوشی هوشمند را در این سری از محصولات خود معرفی کند که بر اساس آن سه مدل Nubia X8 و یک مدل Nubia Z11 عرضه می‌شود.

گوشی‌های Nubia معمولا در کشورهای غربی فروخته نمی‌شوند. ولی شرکت ZTE به رسانه‌های چینی توضیح داد که در نظر دارد مدل Z11 که به تراشه Snapdragon 820 مجهز شده و ظاهری شبیه Galaxy S7 edge دارد را وارد بازار آمریکا کند.

Nubia Z11

گوشی هوشمند Nubia X8 از جمله محصولاتی محسوب می‌شود که طی هفته‌های اخیر تصاویر فراوان از آن منتشر شده است. این گوشی هوشمند نمایشگر ۶.۴۴ اینچی دارد و در خانواده گوشی‌های بزرگ و فبلت‌ها وارد بازار می‌شود.

بدنه باریک، قاب فلزی، طراحی زیبا و کیفیت بالای نمایشگر از مهم‌ترین قابلیت‌های به کار گرفته شده در Nubia X8 محسوب می‌شود و باعث شده است این محصل با نمایشگر بزرگ یکی از بهترین گزینه‌ها برای کاربران محسوب شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا