یک‌پنجم خانه‌های آمریکا بی‌سیم وارد اینترنت می‌شوند

موبنا، میثم لطفی – در پایان این بررسی مشخص شد طی سال گذشته یک‌پنجم خانه‌های آمریکا که به اینترنت متصل بودند، از طریق دستگاه‌های موبایلی وارد این شبکه شدند و از هیچ گونه کابل و سیم استفاده نکردند. یکی از دلایل اتفاق مذکور این است که در اختیار گرفتن اینترنت بی‌سیم و به اشتراک گذاشتن …

موبنا، میثم لطفی – در پایان این بررسی مشخص شد طی سال گذشته یک‌پنجم خانه‌های آمریکا که به اینترنت متصل بودند، از طریق دستگاه‌های موبایلی وارد این شبکه شدند و از هیچ گونه کابل و سیم استفاده نکردند.

یکی از دلایل اتفاق مذکور این است که در اختیار گرفتن اینترنت بی‌سیم و به اشتراک گذاشتن طرح‌های داده به این صورت ارزان‌تر تمام می‌شود تا اینکه از طرح‌های کابلی و خدمات اشتراکی استفاده شود.

household wireless internet (1)

بررسی سال ۲۰۱۳ میلادی نشان داده بود تنها ۱۰ درصد خانواده‌های آمریکایی از اینترنت بی‌سیم استفاده می‌کنند که این رقم در سال ۲۰۱۵ میلادی رشد دو برابری را نشان داد.

بر اساس این بررسی مشخص شد هم‌اکنون ۷۵ درصد خانواده‌های آمریکایی از اینترنت کابلی استفاده می‌کنند، ۲۰ درصد آنها اینترنت بی‌سیم را مورد استفاده قرار می‌دهند، ۳ درصد اینترنت ماهواره‌ای در اختیار گرفته‌اند و ۲ درصد هم دیگر روش‌ها را برای ورود به اینترنت استفاده می‌کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا