Lumia 950 XL بخرید؛ Lumia 950 هدیه بگیرید

موبنا، میثم لطفی – این قرارداد برای واگذاری رایگان بهترین گوشی هوشمند مایکروسافت به صورت رسمی اعلام شده است که البته کاربران برای دریافت هدیه بزرگ می‌بایست Lumia 950 XL را از فروشگاه اینترنتی Microsoft Store یا فروشگاه‌های این شرکت در دو کشور آمریکا و کانادا خریداری کنند. این شرکت بزرگ نرم‌افزاری امیدوار است با …

موبنا، میثم لطفی – این قرارداد برای واگذاری رایگان بهترین گوشی هوشمند مایکروسافت به صورت رسمی اعلام شده است که البته کاربران برای دریافت هدیه بزرگ می‌بایست Lumia 950 XL را از فروشگاه اینترنتی Microsoft Store یا فروشگاه‌های این شرکت در دو کشور آمریکا و کانادا خریداری کنند.

این شرکت بزرگ نرم‌افزاری امیدوار است با اجرای این طرح، گوشی‌های Lumia ساخته شده که در انبارها باقی مانده و هنوز فروخته نشده است را تمام کند.

Lumia 950 XL and Lumia 950 (2)

لازم به ذکر است در این طرح فقط رنگ مشکی Lumia 950  هدیه داده می‌شود و این طرح تا زمانی ادامه پیدا می‌کند که انبارهای مایکروسافت خالی شود.

توجه داشته باشید که اگر دانشجو باشید، تخفیف ۱۰ درصدی برای خرید گوشی مایکروسافت همچنان به قوت خود باقی است و در جریان خرید Lumia 950 XL می‌توانید از آن استفاده کنید.

دکمه بازگشت به بالا