میت بوک هواوی اوایل تابستان امسال وارد ایران می شود

موبنا -شرکت هواوی از جدیدترین تبلت هیبریدی و ویندوزی خود با نام MateBook در نمایشگاه MWC 2016 پرده برداشت. میت‌بوک که یک رایانه‌ی همراه بسیار باریک و قدرتمند ویندوزی است، برای کاربران تجاری ساخته شده تا بتواند نقش مهمی در افزایش کارایی و بهره وری در زمینه‌ی کار و سرگرمی ایفا کند و تمامی نیازهای …

موبنا -شرکت هواوی از جدیدترین تبلت هیبریدی و ویندوزی خود با نام MateBook در نمایشگاه MWC 2016 پرده برداشت. میت‌بوک که یک رایانه‌ی همراه بسیار باریک و قدرتمند ویندوزی است، برای کاربران تجاری ساخته شده تا بتواند نقش مهمی در افزایش کارایی و بهره وری در زمینه‌ی کار و سرگرمی ایفا کند و تمامی نیازهای مدیران را پاسخگو باشد.

این دستگاه فوق سبک به پردازنده‌ی نسل ششم اینتل از سری Core M بدون فن مجهز شده و علاوه بر تبلت، کار یک نوت‌بوک را برای شما انجام خواهد داد. هواوی در این دستگاه از ابزار ذخیره سازی پر سرعت SSD در ظرفیت های ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی و رم ۴ و ۸ گیگابایتی استفاده کرده است.

این تبلت که به نوعی می‌تواند رقیبی برای سرفیس‌های مایکروسافت باشد از تابستان امسال وارد بازار ایران نیز خواهد شد. سندیپ سایگال (Sandeep Saihgal) نایب رئیس منطقه‌ی خاورمیانه هواوی ضمن اعلام این خبر بیان کرد که قیمت آن در حال حاضر برای بازار ایران مشخص نشده است.

 منبع: زومیت | نویسنده: میعاد بافراست 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا