شوخی عجیب کفاشیان با رئیس پزشکی AFC:«سینک»آمپول‌‌زن است!

موبنا -مراسم در حالی آغاز شد که حضور پرتعداد افراد بی ربط باعث شلوغی در شده بود. هنگامی که «سینک» رئیس مرکز پزشکی کنفدراسیون فوتبال آسیا با سوال یکی از خبرنگاران در مورد اینکه پس از اختلاف‌هایی که بین عربستان و ایران به وجود آمده و ادعاهای واهی عربستان مبنی بر عدم امنیت در ایران، …

موبنا -مراسم در حالی آغاز شد که حضور پرتعداد افراد بی ربط باعث شلوغی در شده بود. هنگامی که «سینک» رئیس مرکز پزشکی کنفدراسیون فوتبال آسیا با سوال یکی از خبرنگاران در مورد اینکه پس از اختلاف‌هایی که بین عربستان و ایران به وجود آمده و ادعاهای واهی عربستان مبنی بر عدم امنیت در ایران، فیفا هم نپذیرفت که بازی‌های عراق در کشورمان برگزار شود، روبرو شد، گفت: من پزشک هستم و سیاستمدار نیستم.

در این لحظه علی کفاشیان که در کنار سینک قرار داشت، پس از شنیدن این صحبت با خنده رو به خبرنگاران گفت که ایشان آمپول زن است!! البته گویا این شوخی را به طور دقیق برای این هندی ترجمه نکردند تا ناراحتی پیش نیاید.

کفاشیان همچنین درباره اینکه آیا در این مرکز تست پزشکی می‌دهد، گفت که باید از روسای جدید تست پزشکی گرفته شود. کفاشیان در حالی این موضوع را طبق معمول با خنده بیان کرد که مهدی تاج در کنار او قرار داشت.

 منبع: تابناک 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا