یک ایرانی داور بخش رقابتی کن شد

موبنا -هشت سینماگر شامل چهار مرد و چهار زن از سراسر جهان اعضای هیئت داوران بخش رقابتی شصت و نهمین دوره جشنواره فیلم کن به ریاست «جورج میلر» کارگردان استرالیایی را تشکیل می‌دهند که مسئولیت انتخاب برندگان را از میان ۲۱ فیلم بخش اصلی جشنواره بر عهده دارند. کتایون شهابی، پخش‌کننده بین‌المللی سینمای ایران در …

موبنا -هشت سینماگر شامل چهار مرد و چهار زن از سراسر جهان اعضای هیئت داوران بخش رقابتی شصت و نهمین دوره جشنواره فیلم کن به ریاست «جورج میلر» کارگردان استرالیایی را تشکیل می‌دهند که مسئولیت انتخاب برندگان را از میان ۲۱ فیلم بخش اصلی جشنواره بر عهده دارند.

کتایون شهابی، پخش‌کننده بین‌المللی سینمای ایران در بخش خصوصی، «آرناد دسپلچین» کارگردان و نویسنده فرانسوی، «کریستین دانست» بازیگر آمریکایی، «والری گولینو» بازیگر، کارگردان، نویسنده و تهیه کننده از ایتالیا، «مدس میکلسون» بازیگر دانمارکی، «لازلو نمس» کارگردان برنده اسکار اهل مجارستان، «ونسا پارادیس» بازیگر و خواننده فرانسوی و «دونالد شاترلند» بازیگر کانادایی اعضای هیئت داوران بخش اصلی جشنواره فیلم کن را بر عهده دارند که امسال ریاست آن بر عهده «جورج میلر» کارگردان استرالیایی است.

همچینین بر اساس سایت جشنواره فیلم کن، فیلم «فروشنده» ساخته اصغر فرهادی که یکی از فیلم های رقابت کننده برای کسب نخل طلا در بخش رقابتی است در روزهای ۲۱ و ۲۲ می (اول و دوم خرداد) در جشنواره کن به روی پرده خواهد رفت.

شصت‌ونهمین جشنواره فیلم کن از تاریخ ۱۱ می (۲۲ اردیبهشت) با نمایش فیلم «کافه سوسایتی» جدیدترین اثر «وودی آلن» آغاز به کار خواهد کرد و تا ۲۲ می (دوم خرداد) ادامه خواهد داشت.

 منبع: ایسنا 

دکمه بازگشت به بالا