Red Hat خدمات OpenStack را ابری کرد

موبنا -برای آنکه اتفاق مذکور صورت بگیرد، Red Hat سرویس متن‌باز زیرساخت‌های-به‌عنوان-خدمات OpenStack را روی فضای پردازش ابری عرضه کرد. به گزارش وبسایت Zdnet، شرکت Red Hat شرکت Canonical توسعه‌دهنده نسخه Ubuntu لینوکس بزرگترین توسعه دهنده سیستم عامل پردازش ابری OpenStack محسوب می‌شود از دیگر شرکت‌های بزرگ فناوری که در این زمینه فعالیت می‌کنند می‌توان …

موبنا -برای آنکه اتفاق مذکور صورت بگیرد، Red Hat سرویس متن‌باز زیرساخت‌های-به‌عنوان-خدمات OpenStack را روی فضای پردازش ابری عرضه کرد.

به گزارش وبسایت Zdnet، شرکت Red Hat شرکت Canonical توسعه‌دهنده نسخه Ubuntu لینوکس بزرگترین توسعه دهنده سیستم عامل پردازش ابری OpenStack محسوب می‌شود از دیگر شرکت‌های بزرگ فناوری که در این زمینه فعالیت می‌کنند می‌توان به IBM اشاره کرد که در حوزه OpenStack فعالیت می‌کند و این در حالی است که شرکت‌های جدید در عرصه OpenStack هم وارد شده‌اند که از جمله آنها می‌توان به Mirantis اشاره کرد.

ولی این اتفاقات سرعت فعالیت Red Hat را در این زمینه کاهش نداده است. چند روز پیش از برگزاری همایش OpenStack Summit شرکت Red Hat اعلام کرد سیستم‌های Red Hat Cloud Suite و Red Hat OpenStack Platform (RHOP) ۸ به صورت یکپارچه عرضه می‌شوند.

شرکت Red Hat هم‌اکنون یک نسخه جامع و دوگانه از خدمات پردازش ابری خود را ارایه کرده است که اپلیکیشن کانتینر پلتفرم-به‌عنوان-خدمات (PaaS)، سیستم OpenShift، سیستم زیرساخت-به‌عنوان-خدمات (IaaS)، سیستم RHOP ۸، و ابزارهای مدیریتی Red Hat CloudForms را شامل می‌شود.

کاربران سازمانی همچنین این امکان را دارند تا به صورت فردی یا مجزا از این نرم‌افزارها استفاده کنند و خدمات پردازش ابری مذکور را به راحتی از طریق Red Hat Cloud Suite مستقر کنند.

 منبع: همکاران سیستم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا