«فینو تب»؛ نخستین تبلت اندرویدی نشکن جهان

موبنا، محمد مهدی حیدرپور-در بازار تبلت نام های بزرگی همچون اپل و سامسونگ بیشترین سهم را به خود اختصاص داده و اگر شرکت جدیدی قصد پیوستن به این بازار را داشته باشد باید چیز متفاوتی برای عرضه ارائه کند. شرکت نوپای فینو یکی از این بازیگران جدید است که نخستین تبلت خود به نام فینو …

موبنا، محمد مهدی حیدرپور-در بازار تبلت نام های بزرگی همچون اپل و سامسونگ بیشترین سهم را به خود اختصاص داده و اگر شرکت جدیدی قصد پیوستن به این بازار را داشته باشد باید چیز متفاوتی برای عرضه ارائه کند. شرکت نوپای فینو یکی از این بازیگران جدید است که نخستین تبلت خود به نام فینو تب را معرفی کرده است.
از نظر ظاهری فینو تب همانند تبلت های دیگر است اما شرکت سازنده آن مدعی است که نخستین تبلت نشکن جهان را تولید کرده و نمایشگر این محصول که به نام ShatterShield شناخته می شود در برابر رویدادهای غیرمنتظره ایستادگی می کند.
برای دستیابی به ویژگی نشکن بودن، نمایشگر فینو تب از پنج لایه مواد که شوک وارد شده از هر نیرویی را جذب می کنند، شکل گرفته است و شرکت فینو نسبت به نشکن بودن آن اطمینان کامل دارد. اطلاعاتی درباره این که آیا این تبلت از ویژگی های جان سخت دیگری مانند مقاومت در برابر آب و گرد و غبار سود می برد، ارائه نشده است.
2
فینو تب دارای نمایشگر ۸.۲ اینچی فول اچ‌دی است که ارائه طیف رنگی وسیع و تجربه مشاهده سینمامانند را وعده داده است. داخل بدنه این تبلت پردازنده ای چهار هسته ای با فرکانس پردازشی ۲.۲۴ گیگاهرتز به همراه ۴ گیگابایت حافظه رم، ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی که از طریق شکاف کارت حافظه تا ۱۲۸ گیگابایت قابل افزایش است، قرار گرفته اند.
از دیگر مشخصات فینو تب می توان به دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی و دوربین جلو ۵ مگاپیکسلی، باتری یون لیتیوم ۵,۵۰۰ میلی آمپر ساعتی، پشتیبانی از شبکه LTE و نسخه ۵.۱ اندروید اشاره کرد. این تبلت از ابعادی برابر با ۲۱۳.۴ در ۱۲۳.۶ در ۶.۱ میلیمتر بهره می برد و ۲۶۵ گرم وزن دارد. پیش فروش فینو تب آغاز شده و ۵۰۰ خریدار نخست تنها ۹۹ دلار برای خرید آن پرداخت می کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا