اپلیکیشن موبایلی برای تشخیص بوی بدن کاربر

موبنا، میثم لطفی – شرکت آلمانی Nivea که از بزرگترین تولیدکنندگان محصولات آرایشی و بهداشتی در جهان محسوب می‌شود همکاری‌هایی را با آژانس تبلیغاتی ویتنامی Happiness FCB آغاز کرده است. در نتیجه این همکاری‌ها اپلیکیشن کاربردی جدیدی با نام NOSE ساخته شده است. این اپلیکیشن مانند بینی الکترونیکی عمل می‌کند و قادر است بدن صاحب …

موبنا، میثم لطفی – شرکت آلمانی Nivea که از بزرگترین تولیدکنندگان محصولات آرایشی و بهداشتی در جهان محسوب می‌شود همکاری‌هایی را با آژانس تبلیغاتی ویتنامی Happiness FCB آغاز کرده است. در نتیجه این همکاری‌ها اپلیکیشن کاربردی جدیدی با نام NOSE ساخته شده است.

این اپلیکیشن مانند بینی الکترونیکی عمل می‌کند و قادر است بدن صاحب خود را بو بکشد. کاربر به منظور استفاده از این ابزار کاربردی می‌بایست آن را فعال کند و سپس آن را نزدیک بدن خود قرار دهد.

nivea nose apps (1)

سپس گوشی هوشمند فعالیت خود را شروع می‌کند و بوی بدن کاربر را بر اساس الگوریتمی که از قبل برای آن برنامه‌ریزی شده است مورد تحلیل قرار می‌دهد تا نتیجه را ظرف چند ثانیه اعلام کند. این الگوریتم بوی بدن بیش از ۴ هزار نفر را در خود جا داده است.

nivea nose apps (3)

برای این سیستم یک قاب موبایل ویژه در نظر گرفته شده است که مانند حسگر عمل می‌کند. این قاب هوشمند می‌تواند با تحلیل مواد شیمیایی موجود در هوا در نزدیکی بدن کاربر، بوی بدن فرد را به درستی تشخیص دهد.

nivea nose apps (4)

اپلیکیشن کاربردی پس از چند ثانیه نتیجه تحلیل‌های خود را اعلام می‌کند و به کاربر می‌گوید که اگر بد او بوی بدی از خود ترشح کرده است، لباسش را عوض کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا