گوشی مدیریتی جدید به قیمت ۲۰۰۰۰ دلار

موبنا، میثم لطفی – این گوشی هوشمند که ماه آینده از آن رونمایی می‌شود ۲۰ هزار دلار قیمت دارد و مبتنی بر سیستم عامل اندروید، پیشرفته‌ترین فناوری‌ها را قرار است طی سه سال آینده وارد بازار شود به صورت یکجا در اختیار شما می‌گذارد. این گوشی هوشمند موفق شده است استاندارد امنیت نظامی را هم …

موبنا، میثم لطفی – این گوشی هوشمند که ماه آینده از آن رونمایی می‌شود ۲۰ هزار دلار قیمت دارد و مبتنی بر سیستم عامل اندروید، پیشرفته‌ترین فناوری‌ها را قرار است طی سه سال آینده وارد بازار شود به صورت یکجا در اختیار شما می‌گذارد.

این گوشی هوشمند موفق شده است استاندارد امنیت نظامی را هم دریافت کند و به همین خاطر نسبت به گوشی‌هایی که هم‌اکنون در دست می‌گیریم در مقابل انواع مختلف حملات سایبری بسیار ایمن‌تر است.

Sirin (2)

شرکت Sirin Labs برای ساخت این گوشی هوشمند سرمایه‌گذاری ۷۲ میلیون دلاری انجام داده است و در نظر دارد ماه آینده نخستین فروشگاه خود را در شهر لندن تاسیس کند.

«کنگس راکیشو» سرمایه‌گذار این شرکت پس از هک شدن گوشی خود در سال ۲۰۱۳ میلادی تصمیم به ساخت چنین محصولی گرفت و یکی از بنیانگذاران شرکت Sirin بود. به عقیده او، هم‌اکنون فناوری‌های پیشرفته با سیستم‌های ایمنی ادغام نشده‌اند و به همین خاطر نمی‌توان با خیال راحت گوشی‌های هوشمند قوی را مورد استفاده قرار داد.

این گوشی هوشمند گران قیمت برای مدیران رده‌بالا ساخته شده است و ضمن برخورداری از امکانات بسیار پیشرفته‌، یکی از ایمن‌ترین گوشی‌ها در جهان محسوب می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا