واکنش ولایتی به مصادره اموال ایران

موبنا -علی‌اکبر ولایتی مشاور رهبر معظم انقلاب در امور بین‌الملل، درباره مصادره ۲ میلیارد دلار از اموال مسدود شده ایران در آمریکا براساس حکم دیوان عالی این کشور، اظهار داشت: اقدام دولت آمریکا در مصادره ۲ میلیارد دلار اموال بلوکه شده ایران کاملاً محکوم است و نشان‌دهنده روش قلدر مآبانه آمریکایی‌ها و نفاق آنها در …

موبنا -علی‌اکبر ولایتی مشاور رهبر معظم انقلاب در امور بین‌الملل، درباره مصادره ۲ میلیارد دلار از اموال مسدود شده ایران در آمریکا براساس حکم دیوان عالی این کشور، اظهار داشت: اقدام دولت آمریکا در مصادره ۲ میلیارد دلار اموال بلوکه شده ایران کاملاً محکوم است و نشان‌دهنده روش قلدر مآبانه آمریکایی‌ها و نفاق آنها در صحنه بین‌المللی است.

وی ادامه داد: آمریکایی‌ها از یک طرف با هیئت ایرانی که صحبت می‌کنند، از برخی چیزهایی که از آنها مطالبه می‌شود، تبرّی می‌جویند و از طرف دیگر موقعی که با برخی کشورهای وابسته در منطقه نشست و برخاست می‌کنند، علیه ایران رجز می‌خوانند.

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه آمریکایی‌ها هنر دیگری جز رجز خواندن ندارند، گفت: بی‌هنری آمریکایی‌ها در جاهای مختلف دنیا از جمله عراق، افغانستان و حتی سوریه مشخص شده است.

ولایتی تأکید کرد: آمریکایی‌ها بخواهند یا نخواهند دیگر جایی در منطقه ندارند. امروز در کوتاه‌مدت، میان‌مدت و یا بلندمدت نفوذ آمریکا در منطقه از هر زمان دیگری در گذشته و از بعد جنگ جهانی دوم کمتر است و این نفوذ کمتر و کمتر خواهد شد.

 منبع: تسنیم 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا