فریب مهاجرت از مرز روسیه به اروپا را نخورید!

موبنا -تبلیغ واسطه های قاچاق انسان در كشورهای مختلف و ارتباط آنان با شبكه های بین المللی برای انتقال مهاجران از مرز روسیه به اروپا، سبب شده است این مناطق به اصلی ترین نقاط مرزی تحت كنترل شدید مرزبانان روسی برای بازداشت افراد در حال عبور از مرز تبدیل شود كه سه ایرانی نیز هنگام …

موبنا -تبلیغ واسطه های قاچاق انسان در كشورهای مختلف و ارتباط آنان با شبكه های بین المللی برای انتقال مهاجران از مرز روسیه به اروپا، سبب شده است این مناطق به اصلی ترین نقاط مرزی تحت كنترل شدید مرزبانان روسی برای بازداشت افراد در حال عبور از مرز تبدیل شود كه سه ایرانی نیز هنگام ورود به فنلاند دستگیر شدند.

سه مرد ایرانی كه قصد عبور غیرمجاز از مرز روسیه – فنلاند را داشتند، یكشنبه شب توسط مرزبانان روس دستگیر شدند.

شبكه تلویزیونی روسیه۲۴ امروز (دوشنبه) اعلام كرد: سه مرد ایرانی كه در جمهوری كارلیا (شمال غربی روسیه) قصد عبور غیرقانونی از مرز روسیه با فنلاند را داشتند توسط نیروهای مرزبانی روسیه دستگیر شدند.

این افراد دارای ویزای شنگن نبودند و به همین دلیل تلاش كردند با عبور غیرقانونی و بدون مراجعه به گذرگاه مرزی رسمی وارد خاك فنلاند شوند.

نوشته های مشابه

بنا به این گزارش، یكی از دستگیر شدگان گفت: به خط مرزی ورود به خاك فنلاند نزدیك شده بودم كه ناگهان مرزبانان با سگ آمدند. وی افزود: امیدوارم هر چه زودتر به میهن خود بازگردم.

بنا به گزارش اعلام شده، دستگیر شدگان در روزهای آینده از روسیه به ایران بازگردانده خواهند شد.
مرز روسیه -فنلاند از مناطقی مورد انتخاب اكثر مهاجران خارجی از روسیه برای رسیدن به اروپا است و تا كنون شمار زیادی در آنجا دستگیر شده اند.

روسیه دارای یكی از جدی ترین نظام های مرزبانی و كنترل مرزی در جهان است كه در مرزهای حساس از جمله مسیر مهاجرت های غیرقانونی به غرب اروپا نظارت ها شدید تر می شود.

 منبع: ایرنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا