آزادی کوچکترین اسیر فلسطینی از زندان

موبنا -به گزارش فلسطین الیوم، رژیم صهیونیستی روز یکشنبه «دیما الواوی» دختر ۱۲ ساله فلسطینی را که کوچکترین اسیر دختر فلسطینی در زندان های این رژیم بود آزاد کرد. «عیسی قراقع» رئیس هیات امور اسرا و آزادگان فلسطینی، «عصام ابوبکر» استاندار طولکرم و بستگان این اسیر دختر فلسطینی در استقبال از وی به هنگام آزادی …

موبنا -به گزارش فلسطین الیوم، رژیم صهیونیستی روز یکشنبه «دیما الواوی» دختر ۱۲ ساله فلسطینی را که کوچکترین اسیر دختر فلسطینی در زندان های این رژیم بود آزاد کرد. «عیسی قراقع» رئیس هیات امور اسرا و آزادگان فلسطینی، «عصام ابوبکر» استاندار طولکرم و بستگان این اسیر دختر فلسطینی در استقبال از وی به هنگام آزادی حضور داشتند.

قراقع به هنگام استقبال از این اسیر دختر فلسطینی گفت: اسرائیل رژیم متوحشی است که در حق کودکان فلسطین به فجیع ترین شیوه های سرکوب و شکنجه دست می زند و تمام قوانین حقوق بشر و اصول انسانی بین المللی را نادیده می گیرد.

وی همچنین اظهار داشت که بیش از ۴۵۰ کودک فلسطینی زیر ۱۶ سال همچنان در زندان های رژیم صهیونیستی دربند هستند.

لازم به ذکر است که رژیم صهیونیستی نهم ماه فوریه ۲۰۱۶ این دختر ۱۲ ساله فلسطینی را به زعم همراه داشتن چاقو، در نزدیکی مدرسه اش بازداشت کرد. دادگاه رژیم صهیونیستی وی را به ۴ ماه و نیم حبس محکوم کرده بود.

 منبع: مهر 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا