قلعه‌نویی: بازیکنانم خسته بودند

موبنا – امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پس از دیدار تیمش برابر سیاه جامگان گفت:‌ متاسفانه خستگی ناشی از حضور در لیگ قهرمانان آسیا سبب شد تا نتوانیم آنچنان که باید و شاید در حد نام تراکتور ظاهر شویم. البته دو سه موقعیت خوب گلزنی داشتیم که با بی‌دقتی از بین رفت و بازی را …

موبنا – امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پس از دیدار تیمش برابر سیاه جامگان گفت:‌ متاسفانه خستگی ناشی از حضور در لیگ قهرمانان آسیا سبب شد تا نتوانیم آنچنان که باید و شاید در حد نام تراکتور ظاهر شویم. البته دو سه موقعیت خوب گلزنی داشتیم که با بی‌دقتی از بین رفت و بازی را واگذار کردیم.

قلعه‌نویی درباره داوری مسابقه گفت: داوری مشکل خاصی نداشت اما در نیمه اول در شرایط تک به تک بازیکن ما متوقف شد و داور می‌توانست در آن صحنه از کارت قرمز استفاده کند.

سرمربی تراکتورسازی با انتقاد از جو ورزشگاه ثامن گفت: متاسفم که در شهر امام رضا (ع) شاهد فحاشی، به بازیکن و داور هستیم. کاش هواداران هر دو تیم در این باره دقت بیشتری به خرج دهند تا این گونه بی‌فرهنگی‌ها از فوتبال زدوده شود.

او در پایان درخصوص کم شدن شانس آسیایی شدن تیمش گفت: متاسفانه شانس آسیایی شدن تیم ما با این شکست کم شد ولی امیدواریم در هفته‌های آتی شرایط به شکلی رقم بخورد که بتوانیم سهمیه آسیایی را هم به هواداران خوب تراکتور هدیه کنیم. در ابتدای حضور در تبریز شاید مردم خوب تبریز از من دلخوری‌هایی داشتند اما با گذشت زمان و ثبت نتایج خوب خوشبختانه توانستیم هواداران را با ورزشگاه یادگار امام آشتی دهیم.

 منبع: ایسنا 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا