پرکارترین کارگردانان تلویزیون کدامند؟

موبنا -در جریان این بازدید، رحمان سیفی آزاد (رییس مرکز امور نمایشی سیما)، غلامرضا الماسی (مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه) و جمعی از اهالی رسانه، معاون سیما را همراهی کردند. پورمحمدی در این بازدید از حسین سهیلی‌زاده و سیروس مقدم به عنوان پرکارترین کارگردانان تلویزیون یاد کرد و گفت: حسین سهیلی‌زاده و سیروس …

موبنا -در جریان این بازدید، رحمان سیفی آزاد (رییس مرکز امور نمایشی سیما)، غلامرضا الماسی (مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه) و جمعی از اهالی رسانه، معاون سیما را همراهی کردند.

پورمحمدی در این بازدید از حسین سهیلی‌زاده و سیروس مقدم به عنوان پرکارترین کارگردانان تلویزیون یاد کرد و گفت: حسین سهیلی‌زاده و سیروس مقدم کارگردانان تندکاری هستند.

سهیلی‌زاده نیز در ادامه دراین باره گفت: سیروس مقدم تاکنون حدود ۳۰ مجموعه‌ی تلویزیونی و خود من ۲۳ مجموعه برای تلویزیون کار کرده‌ایم.

بنا بر این گزارش، در حال حاضر گروه سازنده سریال پریا در خانه‌ای ویلایی واقع در شهرک گلستان مشغول تصویربرداری هستند و محمود پاک‌نیت، کمند امیرسلیمانی و امیررضا دلاوری از جمله بایگرانی بودند که جلوی دوربین رفتند.

سریال «پریا» در ۴۰ قسمت به کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه و به قلم سعید فرهادی نوشته شده است.

به گفته سعید فرهادی نویسنده «پریا»، داستان این سریال کاملا جدید و نو است؛ بدین معنا که هیچ اقتباسی از داستان‌ها و آثار تولیدشده‌ی داخلی و خارجی نداشته است. همچنین تلاش شده هیچکدام از شخصیت‌ها فاقد پرداخت و جزئیات نباشند، حتی اگر نقشی کوتاه و گذرا دارند. اما در نگاه کلی اصلی‌ترین کاراکترها که بحران سریال برای آنها رخ می‌دهد، دختر و پسرجوانی هستند که رابطه عاطفی دارند و پس از مدتی با هم ازدواج می‌کنند. بر ملا شدن یکبیماری زندگی آنها را از لحاظ پزشکی و اجتماعی شدیداً با چالش روبرو می‌کند.

لادن مستوفی، امیرحسین آرمان، افسانه بایگان، امیررضا دلاوری، عمار تفتی، کمند امیرسلیمانی، رامتین خدا پناهی و هادی قمیشی بازیگران اصلی این سریال هستند. در «پریا» چهار بازیگر کودک نیز با نام‌های: محمد رضا شیرخانلو، سودا بهروز رشید و روژان تقی زاده حضور دارند.

از دیگر عوامل سریال «پریا» می‌توان به مدیر تصویربرداری: محمد افسری، نویسنده: سعید فرهادی، طراح صحنه: امیر زاغری، طراح لباس: نگاه ترکی، مدیر تدارکات: مهدی پیله وریان، طراح گریم: سیدجلال موسوی و … اشاره کرد.

 منبع: ایسنا 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا