گجت اندرویدی Canyon؛ کامپیوتری هوشمند بر روی فرمان دوچرخه

موبنا – هنگامی که شما در حال دوچرخه‌سواری در یک شیب تند هستید و  بر روی فرمان دوچرخه خود خم شده‌اید، در همان‌ حال پاهای شما تمایل شدید به رکاب زدن در این سرعت را دارند و  شما هم اصلا دلتان نمی‌خواهد که با یک تماس تلفنی یا اعلانی بر روی کامپیوتر دوچرخه، ناگهان متوقف شوید. …

موبنا – هنگامی که شما در حال دوچرخه‌سواری در یک شیب تند هستید و  بر روی فرمان دوچرخه خود خم شده‌اید، در همان‌ حال پاهای شما تمایل شدید به رکاب زدن در این سرعت را دارند و  شما هم اصلا دلتان نمی‌خواهد که با یک تماس تلفنی یا اعلانی بر روی کامپیوتر دوچرخه، ناگهان متوقف شوید.

Canyon، شرکت تولیدکننده‌ی دوچرخه با همکاری سونی، برای این کار راه‌حلی یافته‌اند؛ نتیجه‌ی این همکاری کامپیوتر هوشمند دوچرخه است. سیستم‌عامل این کامپیوتر اندروید ور است و صفحه‌نمایش لمسی ۱.۶ اینچی آن می‌تواند یک دسته از برنامه‌های کاربردی و محبوب دوچرخه‌سواری از قبیل Strava و Google Maps را نمایش دهد.

Canyon

این گجت کوچک به طور مستقیم به بدنه وصل می‌شود و شما را خاطر جمع می‌کند که دیگر روال یک‌دست رکاب‌زدن شما توسط یک تماس یا اعلان به هم نمی‌ریزد؛ شما می‌توانید از طریق بلوتوث این دستگاه را به تلفن‌همراه خود متصل کنید. علاوه‌بر این گجت Canyon ضدآب بوده و دارای ۸ ساعت طول عمر باطری، ۴ گیگا‌بایت حافظه‌ی داخلی و GPS داخلی است؛ پس با این وجود شما می‌توانید تلفن همراه خود را به راحتی در خانه گذاشته و از قابلیت‌های کاربردی این گجت در حین دوچرخه‌سواری استفاده کنید.

Canyon

شرکت سازنده این گجت در نظر دارد که در بهار ۲۰۱۶، کامپیوترهای هوشمند دوچرخه‌سواری خود را با قیمت حدودی ۲۰۰ دلار روانه بازار کند.

هرچند که شما همیشه می‌توانید این ویژگی‌ها را در یک گجت پوشیدنی یا ساعت هوشمند به همراه داشته باشید، اما این گجت مستقیما به فرمان دوچرخه متصل شده و شما می‌توانید انرژی و دقت خود را به طور کامل بر روی دوچرخه‌سواری خود متمرکز کنید.

Canyon

 منبع: زومیت | نویسنده: منیره پورمظاهری

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا