آیا بروزرسانی تجمعی جدیدی برای ویندوز ۱۰ موبایل در راه است؟

موبنا -مدتی است که کارمندان بخش اینسایدر مایکروسافت چراغ خاموش حرکت می‌کنند. اگر یادتان باشد، برای هر بروزرسانی در توییت خود، مطلب می‌نوشتند و تعداد زیادی از کاربران هم به پرسش و پاسخ می‌پرداختند. اما مدتی است که توییتر بخش اینسایدر کارکنان مایکروسافت کمی ساکت شدند و کم کار. حدود یک ماه پیش قبل از …

موبنا -مدتی است که کارمندان بخش اینسایدر مایکروسافت چراغ خاموش حرکت می‌کنند. اگر یادتان باشد، برای هر بروزرسانی در توییت خود، مطلب می‌نوشتند و تعداد زیادی از کاربران هم به پرسش و پاسخ می‌پرداختند. اما مدتی است که توییتر بخش اینسایدر کارکنان مایکروسافت کمی ساکت شدند و کم کار. حدود یک ماه پیش قبل از اینکه بیلد ۱۰۵۸۶.۲۱۸ را برای بروزرسانی تجمعی و یا غیراینسایدرها در سایت مایکروسافت به اشتراک بگذارند، با همین اوضاع مواجه شدیم، که هیچ خبری در توییتر منتشر نشد و بعد از اینکه این بیلد را به اشتراک گذاشتند، کاملا بدون سر و صدا بود و بعد از چند ساعت، گابریل آئول در توییتر خود نوشت که هم اکنون می‌توانید به بخش تنظیمات گوشی خود رفته و با چک کردن بروزرسانی گوشی، این بیلد را دریافت کنید.

بعضی از اینسایدرهای حلقه Slow، که بیلد ۱۴۲۹۵ که در ۱۲ فروردین امسال منتشر شد، دریافت و آزمایش کردند، از این بروزرسانی ابراز رضایتمندی کرده بودند. ما هم مثل شما منتظریم تا خبری از مایکروسافت دریافت کنیم.

 منبع: زومیت | نویسنده: میثم دشت بانیان

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا