تاریخ عرضه می مکس و نسل بعدی دستبند شیائومی مشخص شد

موبنا – روز گذشته در مراسم سالانه‌ی شیائومی که در شهر جینان چین برگزار شد، مدیر عامل این شرکت لی جون (Lei Jun) با استفاده از اپلیکیشنی به نام Mi Live مراسم را به صورت ویدیو کنفرانس شروع کرد و در خلال صحبت‌هایش به صورت اتفاقی از دو محصول مهم این شرکت که به زودی …

موبنا – روز گذشته در مراسم سالانه‌ی شیائومی که در شهر جینان چین برگزار شد، مدیر عامل این شرکت لی جون (Lei Jun) با استفاده از اپلیکیشنی به نام Mi Live مراسم را به صورت ویدیو کنفرانس شروع کرد و در خلال صحبت‌هایش به صورت اتفاقی از دو محصول مهم این شرکت که به زودی معرفی می‌شوند نام برد.

جون به این نکته اشاره کرد که بزرگ‌ترین تلفن تاریخ شیائومی، دهم ماه می سال جاری معرفی خواهد شد. او عنوان کرد که به جز صفحه‌نمایش بزرگ ۶.۴ اینچی، ظرفیت باتری این گوشی نیز افزایش شگرفی خواهد داشت. پیش از این اکانت رسمی Mi در ویبو که یکی از بزرگ‌ترین شبکه‌های اجتماعی چین است، تصاویر واقعی بخشی از این گوشی را منتشر کرده بود که البته جزئیات زیادی از این محصول را نشان نمی‌داد.

mi band 2

علاوه بر Mi Max، گجت هوشمند دیگر این شرکت یعنی Mi Band II نیز در تصاویر پخش زنده‌ی مدیر عامل شیائومی به چشم می‌خورد. لی جون در حالی در این مراسم صحبت می‌کرد که دستبندی بسیار شبیه به شیائومی بند نسل قبلی را در دست داشت و البته این دستبند جدید دارای صفحه‌نمایش و دکمه‌ای سخت‌افزاری است که البته در مورد کاربرد آن هیچ اطلاعی در دسترس نیست. به نظر می‌رسد این دستبند همان می بند ۲ باشد که لی جون به طور غیر رسمی آن را معرفی کرده و ممکن است در مراسم ۱۰ می در کنار می مکس به صورت رسمی رونمایی شود.

محصول دیگری که ممکن است در ماه آینده توسط شیائومی معرفی شود، پردازنده‌ی این شرکت با نام Rifle است که گفته می‌شود از آن به عنوان قلب تپنده‌ی Mi Max نیز استفاده شده است.

 منبع: زومیت |نویسنده: مهدی زارع

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا