اچ تی سی دیزایر ۸۳۰ رویت شد؛ صفحه نمایش ۵.۵ اینچی و ۳ گیگابایت رم

موبنا -مدل اولیه HTC Desire شش سال قبل و در ماه مارس ۲۰۱۰ معرفی شد. این محصول در آن زمان یکی از تلفن‌های هوشمند اندرویدی پرچمدار اچ‌تی‌سی به شمار می‌رفت که با سیستم عامل اندروید ۲.۱ و رابط کاربری سنس عرضه شد. تلفن هوشمند مورد اشاره مجهز به پردازنده ۱ گیگاهرتزی و ۵۱۲ مگابایت حافظه …

موبنا -مدل اولیه HTC Desire شش سال قبل و در ماه مارس ۲۰۱۰ معرفی شد. این محصول در آن زمان یکی از تلفن‌های هوشمند اندرویدی پرچمدار اچ‌تی‌سی به شمار می‌رفت که با سیستم عامل اندروید ۲.۱ و رابط کاربری سنس عرضه شد. تلفن هوشمند مورد اشاره مجهز به پردازنده ۱ گیگاهرتزی و ۵۱۲ مگابایت حافظه رم بود. در ابتدا مدل‌های اولیه این محصول از پنل‌های ‌‌‌‌AMOLED بهره می‌بردند که مدتی بعد جای خود را به پنل‌های SLCD دادند. اچ‌تی‌سی خط تولید این دستگاه را با ساخت گوشی هوشمند دیگری بنام Desire HD ادامه داد که مجهز به صفحه نمایشی بزرگتر و دوربینی با عملکرد بهتر بود. سپس در سال ۲۰۱۱ مدل Desire S عرضه شد که یکی از محصولات میان‌رده سال ۲۰۱۱ به حساب می‌آمد. HTC سپس محصولات جدید دیگری را در همین سری به تولید رساند.

برند دیزایر در سال ۲۰۱۲ یک جهش خوب را تجربه کرد چراکه در این سال کمپانی مورد بحث اقدام به عرضه شش دستگاه میان‌رده کرد. این محصولات شامل تلفن‌های هوشمندی چون Desire C می‌شد و پس از آن نیز تلفن‌های هوشمند دیگری چون Wildfire و Wildfire S و چند محصول دیگر تولید و عرضه شدند. در سال ۲۰۱۳ نیز اچ‌تی‌سی اقدام به تولید تلفن هوشمند One M7 کرد. پیش‌ از مدل M7 شاهد ارائه ویژگی‌های پرچمداران در مدل‌های سری Desire شرکت یاد شده بودیم که از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به بلندگوهای دوگانه و باکیفیت بوم ساند اشاره کرد. تمامی مدل‌های تولید شده مجهز به رابط کاربری HTC Sense شدند. حال تولید این محصولات در سال ۲۰۱۶ نیز ادامه یافته و حالا اچ‌تی‌سی دو محصول جدید از سری Desire ساخته که یکی از پردازنده اسنپ‌دراگون بهره می‌برد و مدل دیگر که با پسوند G مشخص می‌شود، مجهز به پردازنده ساخت شرکت مدیاتک خواهد بود. امروز نیز تعدادی عکس از مدل بعدی خانواده گوشی‌های هوشمند سری دیزایر را در حساب توییتر استیو همرستوفر منتشر شده است که بر اساس آن احتمال می‌رود این گوشی Desire 830 باشد که یکی دیگر از فبلت‌های میان رده اچ‌تی‌سی محسوب می‌شود.

متاسفانه هنوز اطلاعات زیادی در مورد این محصول با توجه به تصاویر منتشر شده از آن وجود ندارد اما گفته شده احتمالا تصاویر رویت شده از Desire 830 از جانب CPU-Z هستند. بر همین اساس اعلام شده که این گوشی هوشمند دارای ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی ذخیره سازی، ۳ گیگابایت حافظه رم پردازشی و صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با کیفیت ۱۰۸۰p خواهد بود. اما جزئیاتی در مورد نوع پردازنده بکار رفته در این محصول مشخص نشده و بنظر می‌رسد بلندگوهای بوم ساند در این محصول نیز بکار رفته‌اند. در جلو گوشی نیز شاهد یک ال‌ای‌دی هستیم. به نظر غیر ممکن می‌رسد اگر بخواهیم بگوییم Desire 830 مجهز به پورت USB Type-C باشد اما دوربین این محصول در بخش کناری پشت آن به صورت برجسته مشخص شده است. در مورد تاریخ معرفی و عرضه به بازار نیز هنوز اطلاعات خاصی در دسترس نیست و نیز نمی‌دانیم گوشی مورد بحث با چه قیمتی به دست مشتریان خواهد رسید. اما احتمالا جزئیات بیشتر را طی روزهای آتی در این مورد خواهیم شنید که در این صورت شما را نیز در جریان آن قرار خواهیم داد.

 منبع: زومیت | نویسنده: مجتبی بوالحسنی

نوشته های مشابه

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا