مشخصات میزو M3 فاش شد؛ دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و باتری ۲۸۰۰ میلی آمپر ساعتی

موبنا – کمپانی میزو گوشی میزو M3 را به زودی به صورت رسمی معرفی خواهد کرد. به جز قیمت رسمی این گوشی، تمام مشخصات و تصاویر آن فاش شده است. بر اساس تصاویر فاش شده، طراحی گوشی میزو M3 ظاهرا بسیار ساده است و بیشتر شبیه گوشی میزو M2 به نظر می‌رسد. طبق اطلاعاتی که در …

موبنا – کمپانی میزو گوشی میزو M3 را به زودی به صورت رسمی معرفی خواهد کرد. به جز قیمت رسمی این گوشی، تمام مشخصات و تصاویر آن فاش شده است.

بر اساس تصاویر فاش شده، طراحی گوشی میزو M3 ظاهرا بسیار ساده است و بیشتر شبیه گوشی میزو M2 به نظر می‌رسد. طبق اطلاعاتی که در سایت TENAA منتشر شده، این گوشی دارای شیشه ۲.۵D در جلو دستگاه و سنسور اثرانگشت در دکمه هوم است.

میزو ام ۳

پشت گوشی از جنس پلی‌کربنات است. در پایین صفحه در دو سمت درگاه USB نوع C می‌توان اسپیکر‌ها را مشاهده کرد. با استفاده از درگاه USB نوع C در این گوشی، احتمالاً شاهد ویژگی شارژ سریع خواهیم بود.

نوشته های مشابه

اندازه گوشی ۱۴۱.۵ × ۶۹.۵ × ۸.۳ میلی‌متر و وزن آن حدود ۱۳۱ گرم است. این گوشی در رنگ‌های سفید، آبی، خاکستری، صورتی و طلایی عرضه خواهد شد. باتری این گوشی در مقایسه با باتری ۲۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی میزو M2 با افزایش ظرفیت همراه شده و به ۲۸۰۰ میلی‌آمپر ساعت خواهد رسیذ.

میزو ام ۳

این گوشی در بنچمارک انتوتو  توانسته امتیاز ۳۹۰۰۰ را کسب کند. مشخصات دیگری از طریق بنچمارک انتوتو فاش شده است. پردازنده مدیا‌تک ۶۷۷۵، ۲ گیگا‌بایت رم و ۱۶ گیگا‌بایت حافظه داخلی مشخصات این گوشی است. گوشی مذکور دارای صفحه نمایش اچ‌دی خواهد بود. دوربین اصلی این گوشی ۱۳ مگا‌پیکسل و دوربین سلفی آن ۵ مگا‌پیکسل است. این گوشی از اندروید ۵.۱ و رابط کاربری Flyme 5.1.3.0 پشتیبانی خواهد کرد.

میزو ام ۳

جدای از پیشرفت در پردازنده و باتری، گوشی جدید میزو M3، در زمینه ارتباطات نیز پیشرفت‌هایی را نسبت به نسل قبلی ارائه کرده است. میزو M3  از ۴G Netcom و LTE cat 6 پشتیبانی می‌کند و با امکان پشتیبانی از دو سیم کارت ارائه می‌شود. همچنین اعلام شده که این گوشی با قیمت ۵۹۹ یوان عرضه خواهد شد که در صورت واقعی بودن این اخبار، قیمت مناسبی خواهد بود.

 منبع: زومیت | نویسنده: علیرضا جهانبخش

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا