تصمیمات بهتر با اپ هایی مفید

موبنا، رکسانا دانیالی -اکنون به معرفی برنامه هایی می پردازیم که می توانند شما را برای دست یابی به ایده های قوی تر و همچنین قدرت تصمیم گیری بالا تر یاری دهند. این دسته اپ ها به ویژه برای صاحبان کسب و کار بسیار کاربردی و موثر خواهند بود چرا که لازمه ی یک کسب …

موبنا، رکسانا دانیالی -اکنون به معرفی برنامه هایی می پردازیم که می توانند شما را برای دست یابی به ایده های قوی تر و همچنین قدرت تصمیم گیری بالا تر یاری دهند. این دسته اپ ها به ویژه برای صاحبان کسب و کار بسیار کاربردی و موثر خواهند بود چرا که لازمه ی یک کسب و کار موفق قطعا تصمیم گیری های به جا و درست است.
۱. OmniFocus
این برنامه به شما کمک می کند تا مسیر زندگی و شغلی خود را سر و سامان داده و آن ها را به خوبی مدیریت کنید. زمانی که جایگاه هر فعالیت و عملکرد در روند زندگیتان مشخص باشد، گام های اصولی تری برخواهید داشت. هدف در این اپ بالا بردن تمرکز برای تصمیم گیری بهتر است. این اپ مواردی را که به آن داده اید، مرتب کرده و شما را برای انجام هر کدام از آن ها آگاه می سازد در نتیجه مسیری واضح پیش رو خواهید داشت که از بی نظمی در آن خبری نیست!
یکی از موثر ترین تکنیک ها برای تصمیم گیری بهتر، جدا کردن کار های شخصی از کار های شغلی است. چرا که این دو به راحتی با هم مخلوط شده و می توانند منجر به ضعف در قدرت انتخاب شما شوند. با بهره گیری از OmniFocus دیگر این مشکل را نخواهید داشت.
1۲. CloverPop
این برنامه به شما کمک می کند تا به چهارچوب مناسبی برای تصمیمات خود دست یابید و در این راه از سه مرحله مختلف استفاده می کند. در مرحله اول از اعضا تیم برنامه نظر سنجی به عمل می آید. زمانی که تصمیمی می گیرید می توانید آن را با این افراد به اشتراک گذاشته و نظر آن ها را جویا شوید. در مرحله بعدی به کمک اپ قادر خواهید بود بر تصمیم خود و ارتباط آن با هدف نهایی و کل سیستم تمرکز بیشتری داشته باشید. مرحله بعدی آموزش نکات ظریف است. به مرور زمان یاد خواهید گرفت که چگونه به عواقب و اثرات بلند مدت تصمیمات خود احاطه پیدا کنید و بتوانید به نحو عمیق تری آن ها را مدیریت نمایید.
2۳. IThoughts
این اپ برای مک و آی او اس در دسترس است و در حقیقت می توان آن را برنامه نقشه برداری از ذهن نام نهاد. هدف در این اپ، ساده سازی یک موضوع پیچیده به قطعات قابل فهم تر است. با این روش راحت تر می توانید تصمیم درست و مناسب شرایط خود را اتخاذ کتید.
3۴. MIndManager 2016
هر تصمیم گیری زمانی راحت تر خواهد بود که تمامی اطلاعات مورد نیازتان را در دست داشته باشید. اگر چه این اپ می تواند برای تصمیم گیری در بسیاری از کار های مهارتی مفید باشد، با این حال ممکن است کار با آن برای افرادی که تحصیلات کافی ندارند کمی دشوار باشد چرا که در این آن طراحی های منحصر به خود را انجام خواهید داد و هر کدام آنالیز می شوند. لازم به ذکر است که این برنامه به دلیل طراحی خلاقانه و امکانات پیشرفته آن جایزه برده است.
4۵. MIndNode
MIndNode برای تصمیم گیری های حساس و دشوار پیشنهاد می شود. در این اپ می توانید اطلاعات مورد نظر خود را گردآوری کرده و دید بهتری از کل شرایط به دست آورید. اشکال و نمودار های ساده برای مقایسه اطلاعات در دسترس هستند. در واقع این اپ برای مدیران کسب و کار های مختلف می تواند آنالیزگر خوبی باشد.
5

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا