توقیف کامیون با خلافی ۴۰ میلیونی در ایلام

موبنا -سرهنگ «محسن ناصری»، اظهار کرد: مأموران پلیس‌راه ایلام مستقر در محور “ایلام-مهران” یک دستگاه کامیون را به علت انجام حرکات غیرمتعارف، توقیف کردند و راننده این خودرو که پس از اعلام ایست پلیس قصد فرار از دست مأموران را داشت در تعقیب و گریزی یک‌ساعته دستگیر شد. وی افزود: بررسی‌های اولیه پلیس، مشخص کرد …

موبنا -سرهنگ «محسن ناصری»، اظهار کرد: مأموران پلیس‌راه ایلام مستقر در محور “ایلام-مهران” یک دستگاه کامیون را به علت انجام حرکات غیرمتعارف، توقیف کردند و راننده این خودرو که پس از اعلام ایست پلیس قصد فرار از دست مأموران را داشت در تعقیب و گریزی یک‌ساعته دستگیر شد.

وی افزود: بررسی‌های اولیه پلیس، مشخص کرد این خودرو با خلافی ۴۰ میلیون ریالی پرداخت‌نشده که راننده با آگاهی از این خلافی قصد داشت از دست پلیس بگریزد.

ناصری خاطرنشان کرد: این کامیون پس از توقیف، روانه پارکینگ شد و تا زمان پرداخت بدهی‌های خود در توقیف خواهد ماند و همچنین به علت بی‌توجهی به دستور ایست و فرار از دست مأموران به این تخلف نیز جداگانه رسیدگی خواهد شد.

رئیس پلیس‌راه ایلام تصریح کرد: تأمین نظم و امنیت ترافیکی در جاده‌های برون‌شهری به‌منظور حفظ جان و مال شهروندان از گزند حوادث و تخلفات اندک رانندگان حادثه‌ساز بر عهده پلیس‌راه است و این یگان با استفاده از سازوکارهای قانونی و تجهیزات و امکانات به‌صورت شبانه‌روز و بدون وقفه در جاده‌ها حضور دارد و این مأموریت مهم خود را به نحو احسن و بدون اغماض اجرا می‌کند و اجازه نمی‌دهیم چنین رانندگانی جاده‌ها را برای سایرین ناایمن کنند.

 منبع: ایسنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا