ناتوانی راننده؛ علت واژگونی اتوبوس دانش‌آموزان شهرکردی

موبنا -بهروز امیدی اظهار کرد: دانش‌آموزان با رضایت کتبی خانواده‌ها در این سفر زیارتی حضور داشتند و تمامی مراحل قانونی برای برگزاری این اردو انجام شده بود. وی گفت: مسئولان محلی علت بروزحادثه را خواب آلودگی راننده، پیچ تند جاده و ناتوانی راننده در کنترل خودرو عنوان کردند و هم اکنون راننده برای طی مراحل …

موبنا -بهروز امیدی اظهار کرد: دانش‌آموزان با رضایت کتبی خانواده‌ها در این سفر زیارتی حضور داشتند و تمامی مراحل قانونی برای برگزاری این اردو انجام شده بود.

وی گفت: مسئولان محلی علت بروزحادثه را خواب آلودگی راننده، پیچ تند جاده و ناتوانی راننده در کنترل خودرو عنوان کردند و هم اکنون راننده برای طی مراحل قانونی در بازداشت به سر می‌برد.

امیدی با اشاره به اینکه هماهنگی این سفر زیارتی از طریق آموزش وپرورش نبوده است، افزود: این سفر از طریق انجمن اولیا و مربیان و عوامل اجرایی هنرستان کوثر با یکی از آژانس‌های مسافرتی سطح شهر هماهنگ و اتوبوس از پایانه کرایه شده بود با این وجود آموزش و پرورش از هیچ تلاشی برای این دانش‌آموزان دریغ نکرده است.

وی گفت: ۴۴ سرنشین در این اتوبوس حضور داشتند که ۳۷ نفر دانش‌آموز و هفت نفردیگر مدیر، معاون و عوامل اجرایی بودند که متاسفانه دو نفر از دانش آموزان فوت شدند که حال عمومی سرنشینان دیگر خوب است و تمامی مصدومین بعد از معالجه از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان، افزود: از لحظه وقوع اتفاق از شخص وزیر تا مسئولین استانی در تمامی دستگاه‌ها چه در بحث معالجه و چه در بحث انتقال دانش آموزان نهایت همکاری را داشتند.

امیدی در پایان خاطر نشان کرد: دانش آموزان بعد از انتقال به استان مجدد در بیمارستان آیت الله کاشانی مورد معاینه قرار گرفتند.

 منبع: ایسنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا