ساخت خودروی هوشمند از سوی گروه ۱۰۰ نفره شرکت بایدو در دره سیلیکون

موبنا -به گزارش ورج، این گروه در دره سیلیکون در آمریکا مستقر شده اند که محل فعالیت دیگر شرکت های فناوری فعال در همین زمینه و از جمله طراحی و ساخت خودروهای هوشمند است. از جمله این شرکت ها می توان به گوگل اشاره کرد. قرار است تعداد اعضای این تیم تا قبل از پایان …

موبنا -به گزارش ورج، این گروه در دره سیلیکون در آمریکا مستقر شده اند که محل فعالیت دیگر شرکت های فناوری فعال در همین زمینه و از جمله طراحی و ساخت خودروهای هوشمند است. از جمله این شرکت ها می توان به گوگل اشاره کرد.

قرار است تعداد اعضای این تیم تا قبل از پایان سال ۲۰۱۶ افزایش یافته و محققان و مهندسان دیگری به آنها اضافه شوند. بایدو تلاش در این حوزه را یک سرمایه گذاری درازمدت توصیف کرده و جدیت خود در این زمینه را ثابت کرده است.

جینگ وانگ مدیر واحد ساخت خودروهای خودکار بایدو در این زمینه گفته است: گروه خودروی بایدو در دره سیلیکون نقش مهمی در ساخت خودروهای آینده ایفا می کنند. بایدو به تبدیل خودروهای بدون نیاز به راننده به یک واقعیت متعهد است.

رسانه های خبری از دو سال قبل از تلاش های بایدو برای ساخت خودروهای بدون نیاز به راننده خبر داده بودند و اخباری در مورد همکاری بایدو با بی ام و و سامسونگ در این زمینه منتشر شد. منابع خبری می گویند اولین خودروی هوشمند این شرکت در سال ۲۰۱۸ عرضه خواهد شد.

 منبع: فارس

دکمه بازگشت به بالا