معرفی پاروبانک های پرفروش ارزان قیمت

موبنا، لیلا محمدنظامی – کاهش قدرت اقتصادی مردم باعث شده تا بیشتر کاربران به سمت پاوربانک های ارزان قیمت در بازار روی اورند به طوری که هم اکنون پاوربانک های زیر ۱۲۰ هزار تومانی بیشترین تقاضای بازار را به خود اختصاص داده است. Adata PV110 10400 mAh Power Bank Adata PV110 با قیمت ۱۱۵ هزار …

موبنا، لیلا محمدنظامی – کاهش قدرت اقتصادی مردم باعث شده تا بیشتر کاربران به سمت پاوربانک های ارزان قیمت در بازار روی اورند به طوری که هم اکنون پاوربانک های زیر ۱۲۰ هزار تومانی بیشترین تقاضای بازار را به خود اختصاص داده است.
04201
Adata PV110 10400 mAh Power Bank
Adata PV110 با قیمت ۱۱۵ هزار تومانی یکی از پرفروش های بازار است که توانسته مورد تقاضای بیشتر مشتریان قرار گیرد. شارژر همراه «ای دیتا» مدل «PV110» در زیر پوسته‌ی آلومینیومی شیک و زیبا، یک باتری لیتیوم یونی با ظرفیت ۱۰۴۰۰ میلی‌آمپرساعت دارد که این مقدار برای پنج بار شارژ کامل یک گوشی آیفون۵ یا ۱.۵ بار شارژ کامل آی پد مینی کافی است.
ابعاد آن چیزی در حدود ۱۰ × ۸ سانتی‌متر و ضخامت آن تنها ۲.۱ سانتی‌متر است.
این محصول با داشتن خروجی ۲.۱ آمپری قادر است شارژ موردنیاز تبلت‌ها را هم فراهم کند.
Adata PT100 10000mAh Power Bank
این پاوربانک ۹۹ هزار تومانی دارای یک باتری قابل شارژ با ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت وجود دارد. باتری به‌کار رفته در این محصول قادر است یک آیفون ۵ را تا ۵ بار به‌صورت کامل شارژ کند.
شما با استفاده از شارژرهای همراه قادر هستید باتری گوشی موبایل، دوربین دیجیتال، تبلت و دیگر دستگاه‌های سازگار با این تکنولوژی را بدون نیاز به پریز برق و اتلاف وقت شارژ کنید. با ورود گوشی‌های موبایل همراه با پردازنده‌های قوی، رزولوشن‌های بالا، صفحه‌نمایش‌های بزرگ، اپلیکیشن‌های سرگرم‌کننده، استفاده از وای‌فای و غیره سبب شده شارژ باتری‌ها زودتر تمام شود. ولتاژ ورودی و خروجی در این محصول ۵ ولت است. در این محصول دو درگاه خروجی USB وجود دارد که می‌توانید با استفاده از آن‌ها باتری تبلت و گوشی موبایل خود را شارژ کنید.
PV110-All
Xiaomi Mi 5000mAh Power Bank
این پاور بانک ۶۹ هزار تومانی دارای یک درگاه خروجی USB برای شارژ است و شدت‌جریان ۲.۱ آمپری را تولید می‌کند.
این مدل دارای نشانگر LED میزان شارژ است. برند شیاومی با رنگی متفاوت از بدنه، روی آن حک شده است.
ورود تلفن‌های همراه با پردازنده‌های قوی، رزولوشن‌های بالا، صفحه‌نمایش‌های بزرگ، اپلیکیشن‌های سرگرم‌کننده، استفاده از وای فای، ۳G ، ۴G ، همه‌و‌همه سبب شده تا اغلب لحظات، نگران وضعیت شارژ باتری تلفن‌های همراه و تبلت‌هایمان باشیم.
پاوربانک‌ها که به نام‌های دیگری مانند شارژرهای همراه، باتری اضافه یا باتری بک‌آپ هم مرسوم‌اند، درواقع باتری‌های یدک قابل‌شارژی هستند که به علت ابعاد کوچک و وزن نسبتا کمشان استفاده‌ی راحتی دارند.
اینکه می‌توانید گوشی یا تبلت‌ خود را به شارژر متصل کنید؛ بدون اینکه مجبور باشید کنار پریز برق بمانید یا اینکه گوشی‌تان را در محل تنها بگذارید و منتظر شوید تا شارژش کامل شود، سبب شد تا پاوربانک‌ها موردتوجه قرار بگیرند. پاوربانک‌ها از یک باتری قابل‌شارژ لیتیومی تشکیل ‌شده‌اند که معمولا از طریق درگاه میکرو یو‌اس‌بی شارژ می‌شوند. به شارژر نیازی ندارند.
Red PB143B 3000mAh Power Bank
maxresdefault
این پاوربانک مناسب آن دسته از کاربرانی هستند که خواهان پاوربانک با قیمت زیر ۵۰ هزار تومانی هستند.
این شارژر همراه ۴۹ هزار تومانی ۹۰ گرم وزن دارد و ابعاد آن به‌ترتیب طول، عرض و ارتفاع ۱۲۰، ۲۲ و ۲۲ میلی‌متر است.
این پاور بانک به‌صورتی طراحی شده که به سادگی درون کیف یا جیب شما جای می‌گیرد. ولتاژ ورودی و خروجی در این شارژر همراه ۵ ولت و شدت جریان خروجی در آن ۱ آمپر است.
همچنین جریان ورودی در این محصول ۰.۵ آمپر شدت دارد و امکان شارژ باتری گوشی موبایل، دوربین دیجیتال، موزیک پلیر، GPS و دیگر لوازم از این قبیل را برای شما فراهم می‌کند. در زمان استفاده از شارژر همراه، شارژر دیواری، شارژر فندکی و دیگر شارژرهای این قبیل باید به شدت جریان خروجی شارژر و دستگاهی که قرار است باتری آن را شارژ کنید، توجه داشته باشید. برای شارژ باتری گوشی موبایل باید یک شارژر با حداقل شدت جریان ۰.۵ آمپر داشته باشید.
همچنین برای شارژ باتری تبلت باید یک شارژر با حداقل شدت جریان خروجی ۲ آمپر داشته باشید. روی بدنه‌ی این محصول یک درگاه USB، یک درگاه microUSB و نشانگرهایی برای نمایش وضعیت باتری قرار دارد.
Xiaomi Silicone Cover For Xiaomi 10000mAh Power Bank
این پاوربانک با قیمت ۲۵ هزار تومان دارای سیلیکونی شیاومی، وزن و ضخامت قابل‌توجهی به پاور بانک تحمیل نمی‌کند، اما آن را در برابر برخوردها محافظت می‌کند.
پس‌ازاینکه شاهد کاور های محافظ باری گوشی‌های موبایل، تبلت ها و ساعت‌های هوشمند بودیم، با رواج استفاده از پاور بانک‌ها، زمان آن رسید تا به فکر محافظت از آن‌ها نیز باشیم. اگرچه پاور بانک‌ها ازلحاظ حساسیت، آسیب‌پذیری و حتی قیمت با گوشی‌های موبایل و تبلت یا حتی ساعت‌های هوشمند قابل‌مقایسه نیستند، اما بازهم سعی در محافظت و نگهداری از آن‌ها، اقدام هوشمندانه ایست. این کاور ساخت شرکت شیاومی است و به‌طور انحصاری بر اساس ابعاد و اندازه‌های NDY-02-AN یا همان پاور بانک ۱۰۰۰۰ میلی آمپرساعتی شیاومی طراحی شده است.
پوسته کاور ۲ میلی‌متر ضخامت دارد و وزن آن در حدود ۲۲ گرم است. بدنه‌ای نرم و انعطاف‌پذیر دارد. به لطف همین بدنه انعطاف پذیرش، نصب و خارج کردن آن از روی پاور بانک کار ساده ایست. کاور به‌صورت یکپارچه سطوح جانبی پاور بانک را اما سطح بالایی و پایینی که محل درگاه‌ها، نشانگر و دکمه پاور است، پوشیده نمی‌شوند. با خرید این کاور می‌توانید از سلامت فیزیکی پاور بانک خود، در جابجایی‌ها مطمئن باشید.
سایر پرفروش ها
Xiaomi Pouch Cover For Xiaomi 5000mAh با قیمت ۲۵ هزارتومان، Red IX66 7800mAh با قیمت ۷۰ هزار تومان، Pioneer APS-AP8000 8000 mAh با قیمت ۱۰۹ هزار تومان، Orico Q1 10400 mAh با قیمت ۱۲۵ هزار تومان و Apacer B110 4400mAh Power Bank با قیمت ۶۹ هزار تومان از دیگر پرفروش های بازار به شمار می آید.

دکمه بازگشت به بالا