تامین برق ۳۵۰۰ خانه به کمک لپ‌تاپ‌های فرسوده

موبنا، میثم لطفی – «آژانس حفاظت از محیط زیست» که با نام EPA هم شناخته می‌شود پیش‌بینی کرد به‌ازای هر یک میلیون دستگاه تلفن همراه که بازیافت می‌شود ۳۵ هزار پوند مس، ۷۷۲ پوند نقره، ۷۵ پوند طلا و ۳۳ پوند پالادیوم به دست می‌آید. در گزارش جدید این مرکز گفته شد بازیافت هر یک …

موبنا، میثم لطفی – «آژانس حفاظت از محیط زیست» که با نام EPA هم شناخته می‌شود پیش‌بینی کرد به‌ازای هر یک میلیون دستگاه تلفن همراه که بازیافت می‌شود ۳۵ هزار پوند مس، ۷۷۲ پوند نقره، ۷۵ پوند طلا و ۳۳ پوند پالادیوم به دست می‌آید.

در گزارش جدید این مرکز گفته شد بازیافت هر یک میلیون لپ‌تاپ نیز می‌تواند معادل مصرف برق یک سال در ۳۵۰۰ خانه آمریکا انرژی تولید کند که این رقم بسیار قابل ملاحظه است.

mobile phone laptop recycle (1)

روز زمین پاک فرصت مناسبی است تا «آژانس حفاظت از محیط زیست» مردم جهان را ترغیب کند دستگاه های الکترونیکی فرسوده خود را به مراکز مربوطه تحویل دهند و از این طریق بتوانند حمایت بیشتری از محیط زیست انجام دهند.

شرکت اپل بر اساس گزارش جدید خود توضیح داد سالانه ۱.۲ میلیون دستگاه آیفون فرسوده را بازیافت می‌کنند و قطعات مختلف آن را مورد استفاده قرار می‌دهد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا