سونی فیلم سینمایی شکلک‌ها را تولید می‌کند

موبنا، میثم لطفی – این شکلک‌ها در قالب شخصیت‌های داستان طراحی می‌شوند و «کریستین بلسان» مدیر تولید استدیو فیلمسازی سونی خبر مربوط به ساخت فیلم سینمایی مذکور را در کنفرانس سالانه CinemaCon اعلام کرده است. از آنجایی که گوشی‌های هوشمند و ابزارهای اینترنتی ارتباطی بین همه کاربران بسیار معمول شده‌اند، این فیلم سینمایی می‌تواند برای …

موبنا، میثم لطفی – این شکلک‌ها در قالب شخصیت‌های داستان طراحی می‌شوند و «کریستین بلسان» مدیر تولید استدیو فیلمسازی سونی خبر مربوط به ساخت فیلم سینمایی مذکور را در کنفرانس سالانه CinemaCon اعلام کرده است.

از آنجایی که گوشی‌های هوشمند و ابزارهای اینترنتی ارتباطی بین همه کاربران بسیار معمول شده‌اند، این فیلم سینمایی می‌تواند برای مردم محبوبیت زیادی داشته باشد.

emoji (1)

بلسان اعلام کرد این فیلم سینمایی با نام «دره شکلک‌ها» ساخته می‌شود و دنیایی برای آنها طراحی شده است که این شکلک‌ها در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند. البته هنوز داستان کلی این فیلم اعلام نشده است.

شرکت سونی بر این باور است که به دلیل عمومیت پیدا کردن گوشی‌های هوشمند و شکلک‌های ارتباطی بین مردم، فیلم سینمایی جدید آنها می‌توانید یک اتفاق محبوب برای قرن ۲۱ باشد. لازم به ذکر است مرکز توسعه و نشر فرهنگ لغت آکسفورد سال ۲۰۱۵ میلادی واژه Emoji به معنی شکلک‌های ارتباطی را به عنوان لغت جدید پذیرفت.

استدیو فیلمسازی سونی برای ساخت این فیلم از شرکت توسعه اپلیکیشن موبایلی Spotify هم کمک گرفته است. این یکی از نخستین همکاری‌های دو برند با این مشخصات محسوب می‌شود تا در زمینه فیلمسازی به یکدیگر کمک کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا