اپرا اولین مرورگر اینترنتی را با وی پی ان توکار عرضه کرد

موبنا -به گزارش وی تری، این مرورگر که قبلا به طور آزمایشی عرضه شده بود هم اکنون در قالب نسخه نهایی در دسترس علاقمندان قرار گرفته است. کریستین کولوندرا از مدیران ارشد اپرا در این مورد گفته است: همه مستحق آن هستند که در هنگام آنلاین بودن از حریم شخصی برخوردار باشند. ما با افزودن …

موبنا -به گزارش وی تری، این مرورگر که قبلا به طور آزمایشی عرضه شده بود هم اکنون در قالب نسخه نهایی در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.

کریستین کولوندرا از مدیران ارشد اپرا در این مورد گفته است: همه مستحق آن هستند که در هنگام آنلاین بودن از حریم شخصی برخوردار باشند. ما با افزودن یک وی پی ان رایگان و نامحدود به مرورگرمان به طور مستقیم این خدمات ضروری را ارائه کرده ایم تا کاربران نیازی به بارگذاری افزونه ها و برنامه های ثالث نداشته باشند.

وی افزوده است: کاربران مرورگر اپرا از این پس می توانند به سادگی از امنیت خود در زمان استفاده از اینترنت مطمئن باشند و دسترسی ساده تری به محتوای آنلاین داشته باشند. با استفاده از این شیوه هویت کاربران نیز در زمان استفاده از برخی سایت های جنجالی محفوظ باقی می ماند.

مدیران اپرا ارائه چنین خدماتی را حاصل درخواست های فزاینده مشتریان و کاربران خود دانسته اند. گفتنی است که احتمال می رود شرکت اپرا به زودی توسط یک کنسرسیوم چینی خریداری شود و مشخص نیست اعضای آن با ارائه خدمات وی پی ان موافق باشند. علاقمندان برای بارگذاری و استفاده از این مرورگر می توانند به آدرس opera.com مراجعه کنند.

 منبع: فارس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا