تذکر توییتری دولت آمریکا به افرادی که در رانندگی از موبایل استفاده می‌کنند

موبنا -به گزارش انگجت، با توجه به اینکه استفاده از روش های مختلف برای مقابله با این پدیده رو به گسترش به نتیجه دلخواه منجر نشده و پیام های تبلیغاتی و اخذ جریمه نیز بعضی افراد را از تبادل پیام با گوشی در حین رانندگی بازنمی دارد، اداره ملی امنیت ترافیک بزرگراه های آمریکا به …

موبنا -به گزارش انگجت، با توجه به اینکه استفاده از روش های مختلف برای مقابله با این پدیده رو به گسترش به نتیجه دلخواه منجر نشده و پیام های تبلیغاتی و اخذ جریمه نیز بعضی افراد را از تبادل پیام با گوشی در حین رانندگی بازنمی دارد، اداره ملی امنیت ترافیک بزرگراه های آمریکا به توییتر متوسل شده تا با ارسال پیام به کاربران متخلف این شبکه اجتماعی و نام بردن از آنها، افراد یاد شده را شرمنده کند.

در یکی از این پیام ها آمده است: این عادتی است که باید شکسته شود آقای …. به خود و همه افرادی که در جاده هستند لطفی بکن و گوشیت را کنار بگذار و فقط رانندگی کن.

در پیام دیگری در این زمینه چنین می خواهنیم: موافقم ….. لطفا درک کن که خودت و دیگران را به خطر می اندازی و یک متن احمقانه ارزشش را ندارد. فقط رانندگی کن.

در این پیام های توییتری بخش فقط رانندگی کن با یک هش تگ مشخص شده تا این پیام ها به سادگی قابل یافتن باشند. هنوز مشخص نیست پیام هایی از این دست تا چه حد تاثیرگذار خواهند بود و آیا افراد متخلف ب این شکل شرمنده خواهند شد یا خیر.

 منبع: فارس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا