سوارس: ۸ گل در ۳ روز؟ باور نمی‌کنم

موبنا -به گزارش روزنامه آس، لوییس سوارس بعد از آنکه در چند بازی با افت محسوس مواجه شد و نمی توانست برای آبی اناری‌ها گلزنی کند به نظر می رسد که به روزهای اوج خود برگشته است. این مهاجم اروگوئه ای در پیروزی پر گل بارسلونا برابر خیخون بیشترین سهم را داشت و برای دومین …

موبنا -به گزارش روزنامه آس، لوییس سوارس بعد از آنکه در چند بازی با افت محسوس مواجه شد و نمی توانست برای آبی اناری‌ها گلزنی کند به نظر می رسد که به روزهای اوج خود برگشته است.

این مهاجم اروگوئه ای در پیروزی پر گل بارسلونا برابر خیخون بیشترین سهم را داشت و برای دومین بازی پیاپی موفق به سوپر هت‌تریک شد تا با ۳۴ گل در صدر جدول بهترین گلزنان قرار گیرد و کریستیانو رونالدو را پشت سر بگذارد.

او بعد از بازی گفت: زدن هشت گل در سه روز؟ چنین چیزی را باور ندارم. حتی در تمرین هم نمی توانم این همه گل بزنم.

او به ستایش از لیونل مسی و آندرس اینیستا پرداخت و گفت: مسی بازیکنی است که می تواند هر کاری را که دوست دارد انجام دهد. آندرس هم یک جادوگر واقعی است. هر دو بازیکن برای بارسلونا بسیار کلیدی هستند.

سوارس درباره این سوال که آیا هدف او رسیدن به عنوان بهترین گلزن است، پاسخ داد: هدف من این است که به بارسلونا کمک کنم و کسب عنوان بهترین گلزنی در جایگاه دوم است. تیم برای من همیشه در اولویت قرار دارد.

این مهاجم اروگوئه ای درباره ضربه پنالتی که به نیمار داده شد، گفت:نیمار هم باید اعتماد به نفس خود را به دست آورد و به چنین ضربه پنالتی نیاز داشت.

 منبع: ایسنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا