گواردیولا: پیروزی آسانی نبود

موبنا -به گزارش کیکر، پیروزی‌های پیاپی بایرن مونیخ در رقابت های بوندسلیگا ادامه دارد. در هفته سی و یکم شاگردان پپ گواردیولا در خانه هرتابرلین به میدان رفتند و موفق شدند با دو گلی که آرتورو ویدال و داگلاس کاستا به ثمر رساندند، به پیروزی برسند تا یک گام دیگر به کسب عنوان قهرمانی نزدیک …

موبنا -به گزارش کیکر، پیروزی‌های پیاپی بایرن مونیخ در رقابت های بوندسلیگا ادامه دارد. در هفته سی و یکم شاگردان پپ گواردیولا در خانه هرتابرلین به میدان رفتند و موفق شدند با دو گلی که آرتورو ویدال و داگلاس کاستا به ثمر رساندند، به پیروزی برسند تا یک گام دیگر به کسب عنوان قهرمانی نزدیک شوند.

گواردیولا در نشست خبری بعد از بازی گفت: بدون شک بازی آسانی نبود و این پیروزی با سختی به دست آمد. در نیمه نخست شرایط برای ما بسیار سخت شد. بسیار منظم و هماهنگ بازی کردیم تا بتوانیم هرتابرلین آماده را شکست دهیم.

این مربی ۴۵ ساله ادامه داد: در نیمه نخست روی همه ضربات هوایی ناکام بودیم، اما فوتبال تنها نبردهای هوایی نیست و تیمی که می خواهد پیروز شود باید هماهنگی و توازن لازم را داشته باشد. خوشبختانه در این دیدار سخت منظم و هماهنگ بودیم و در نهایت به آنچه که می خواستیم دست پیدا کردیم.

گواردیولا در پایان سخنان خود گفت: گل ویدال برای ما حیاتی و بسیار مهم بود چرا که باعث شد اعتماد به نفس لازم را به دست آوریم. در نیمه دوم بهتر شدیم و بازیکنان دستورات تاکتیکی را به خوبی رعایت کردند. در این تیمه توپ و میدان را در اختیار داشتیم و اجازه ندادیم تا تیم میزبان فرصت گلزنی را ایجاد کند.

 منبع: ایسنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا